Christian Tour previzionează o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro pentru 2015, în creştere cu 15% faţă de anul trecut
Christian Tour, cel mai mare touroperator pe vacanţe de tip charter de pe piaţa locală, a vândut vacanţe de 55 de milioane de euro în primele nouă luni din 2015, potrivit bilanţului intermediar al companiei şi previzionează afaceri de aproximativ 60 de milioane de euro pentru anul în curs, în creştere cu circa 15% faţă de anul anterior. Până în septembrie, 180.000 de clienţi au cumpărat pachete turistice prin intermediul companiei, dintre care 105.000 doar în sezonul de vară, prin achiziţionarea de vacanţe în destinaţii precum insula Zakynthos, plajele din Antalya, insula Creta şi staţiunile din Bulgaria.
”Suntem deja foarte aproape de cifra de afaceri pe care am estimat-o pentru anul 2015, de 60 de milioane de euro. Celor 180.000 de turişti care au călătorit cu noi până în septembrie li se vor adăuga cei din sezonul de iarnă, care au anul acesta la dispoziţie pachete speciale: Ski Plus, Winter Sun – pentru cei care vor să-şi petreacă vacanţa în locuri exotice –, pieţele de Crăciun, Revelionul. Mai mult, 90% din charterele din oferta noastră au fost vândute deja”, declară Marius Pandel, CEO Christian Tour.
Printre cele mai populare oferte ale Christian Tour se află First Minute, care a generat în octombrie-decembrie 2014 circa 30% din înscrierile pe tot sezonul 2015 – mai precis, în jur de 35.000 de pachete turistice, potrivit reprezentanţilor companiei. Conceptul First Minute, care înseamnă reduceri de 40-50% pentru vacanţele cumpărate până pe 15 decembrie, va oferi accesul turiştilor către 24 de destinaţii prin 35 de zboruri charter pe perioada verii. First Minute include oferte pentru Egipt, Grecia, Turcia, Bulgaria, Spania (Ibiza, Tenerife, Mallorca), Italia (Sorrento), şi inaugurează zboruri din oraşe din ţară care nu figurau până acum pe harta plecărilor pentru aceste destinaţii. De pildă, va exista zbor din Cluj şi Timişoara pentru Bodrum, Turcia.
Reprezentanţii Christian Tour au anunţat şi că până la finalul anului, vor intra pe piaţa de transport intern prin lansarea unor curse între oraşele din România, ce vor opera sub marca Memento Bus. Potrivit reprezentanţilor companiei, investiţia derulată în scopul implementării acestui proiect se ridică la patru milioane de euro.
”La nivel european, a crescut concentrarea pe transportul între oraşe cu autocarul: în Germania, spre exemplu, există Postbus, în Polonia, Polkie Bus, în România nu există nicio companie care să ofere un serviciu de transport cu autovehicule de calitate între oraşe sau către oraşe din altă ţară în regim low-cost. Ceea ce facem va fi similar cu ce s-a întâmplat când a venit Blue Air în România: companiile aeriene practicau preţuri foarte mari, iar după ce au venit ei, au început să apară biletele la preţuri mai mici. Servicii asemănătoare le vom oferi noi prin Memento Bus”, a declarat Marius Pandel, CEO al Christian Tour.
Potrivit reprezentanţilor companiei, la fel ca în cazul unui zbor cu un operator aerian low-cost, pasagerii curselor Memento Bus vor avea posibilitatea să achiziţioneze, adiţional călătoriei, servicii suplimentare precum bagajul de cală, pachete de internet wifi, ori un prânz cald. Preţurile biletelor vor fi cuprinse 1,99 şi 9,99 de euro, potrivit reprezentanţilor companiei şi serviciul va fi disponibil peste aproximativ 1 lună, în prezent reprezentanţii companiei concentrându-se pe stabilirea infrastructurii necesare derulării acestui proiect. Clienţii Christian Tour vor putea astfel opta pentru călătorii între marile oraşe din ţară, spre exemplu, Bucureşti-Braşov, Bucureşti-Cluj-Napoca, etc. dar şi către câteva destinaţii din afara graniţei, precum Bansko, Bulgaria.
”Noi avem o problemă în România – nu urmărim legislaţia europeană. În România, transportul de persoane nu este liber – se dau anumite linii pentru cinci ani prin licitaţii, astfel că până în 2019, nimeni nu mai poate să meargă spre Braşov, spre exemplu. Totuşi, există varianta de a merge pe curse ocazionale, aşa că ceea ce vom face noi va fi turistic, noi nu suntem transportatori, suntem agenţie de turism. Dacă clienţii vor să cumpere de la noi Bucureşti-Braşov, vom face această cursă nu ca regulată, cu bilete vândute la autocar, ci turistic, eu le ofer un pachet clienţilor – pot să îi ofer transport spre Braşov, dar pot să îi ofer şi transport plus cazare sau transport plus bilet la teatru, spre exemplu” spune Cristian Pandel, fondator şi acţionar majoritar Christian Tour. El spune că prin Memento Bus, Christian Tour va duce zona de transport în turistic.
Călătorii pentru suflet, un program dedicat celor care îşi doresc excursii tip pelerinaj în locuri cu încărcătură religioasă din Grecia, Turcia, Israel, Iordania, Egipt, dar şi în România; Ski Plus, prin care vor oferi pachete spre cele mai căutate destinaţii de schi din Austria, Bulgaria, Italia, Franţa sau România şi Winter Sun, cu oferte speciale pentru destinaţii exotice şi croaziere se află de asemenea printre noutăţile prezentante de companie.
Cu o istorie de 18 ani în piaţa de turism autohton, Christian Tour deţine în acest moment 32 de agenţii proprii în toată România, plus o filială la Chişinău şi cca. 200 de angajaţi, rămânând în continuare cel mai mare touroperator pe vacanţe de tip charter din România şi lider de piaţă pentru numărul de turişti care au ales să călătorească cu acesta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro