Afaceri pe care le poţi porni cu mai puţin de 500 de lei: astăzi, cum să-ţi transformi creativitatea în bani
Dacă eşti o persoană creativă, realizarea unui logo ar trebui să fie o treabă relativ simplă. Poţi să începi prin a le desena, pentru a realiza un portofoliu.
Nu poţi evita însă programele de grafică precum Photoshop, pentru că majoritatea clienţilor vor cere versiuni ce pot fi folosite în produsele de marketing. Nu ar trebui să vă ia mai mult de o lună sau două pentru a învăţa comenzile de bază.
Urmează găsirea clienţilor: aici opţiunile sunt destul de multe. Ideal ar fi să începi prin crearea unui cont pe un site de freelancing, aşa cum sunt Upwork.com sau freelancer.com. După ce capeţi ceva experienţa, te poţi adresa direct companiilor, prezentând portofoliul de lucrări duse la capăt.
Pentru a emite facturi, cel mai simplu e să te înregistrezi ca Persoană Fizică Autorizată - procesul se derulează la Registrul Comerţului şi durează 3-4 zile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro