Cum a reuşit o firmă românească de curierat să ajungă la un timp mediu de livrare de 55 de minute în Bucureşti
BeeFast este un sistem de curierat super-rapid (livrare în timp mediu de 55 de minute în Bucureşti şi Ilfov), bazat pe o platformă informatică dezvoltată local şi pe integrarea acestuia cu soluţii de e-commerce.
Descrierea inovaţiei:
Cu un timp mediu de livrare de 55 de minute, BeeFast se bazează pe o platformă informatică ce are mai multe caracteristici: primirea comenzilor se face atât de la afaceri, cât şi de la persoane fizice, fie prin integrarea cu soluţiile de e-commerce ale afacerilor, fie prin plasarea directă a comenzii. Alocarea curierilor se face automat pe baza proximităţii. În cazul în care afacerea-client nu are deja un shop online, BeeFast construieşte gratuit, în 24 de ore, un astfel de shop şi îl integrează cu soluţia de livrare. În acest fel, afacerile pot fi online în 24h. Pentru perioada următoare, BeeFast îşi propune să continue direcţia de dezvoltare de infrastructură digitală, urmărind implementarea în aplicaţie de noi facilităţi, atât pe zona B2B pentru integrarea unor business-uri mai complexe din punct de vedere al produselor şi serviciilor oferite, cât şi pentru curieri şi clienţi finali.
„Contextul actual va afecta în continuare semnificativ multe industrii, care vor fi forţate să se orienteze către soluţii e-commerce integrate şi sustenabile. Lucrăm la un ecosistem prin care serviciile BeeFast să asigure o experienţă digitală plăcută pentru utilizatori, dar mai ales eficientă şi productivă. Vrem să facem pentru bunuri ce a făcut internetul pentru informaţie: accesibilitate şi viteză”, spune Marian Ionescu, cofondator şi CTO al companiei. Persoanele implicate în dezvoltarea proiectului au fost: Cristian Grozea, care deţine funcţia de cofondator şi CEO, Marian Ionescu, cofondator şi CTO, Claudia Stroe, cofondator şi head of communication, Andrei Curelea, cofondator şi head of mobile, precum şi Andrei Fusea, partener şi head of sales.
Elementul de noutate:
BeeFast oferă infrastructură de comerţ (cumpărare şi livrare) pentru a ajuta afacerile să ajungă într-un timp record la clienţii lor. În loc de 24-48h, timpul de livrare mediu este de 55 de minute. „În modelul BeeFast, afacerile-client îşi păstrează identitatea şi independenţa, comunicând şi vânzând direct către clienţi. De asemenea, afacerile încasează direct şi super-rapid banii de la clienţi, ceea ce contribuie la un cash-flow cursiv”, explică Ionescu.
Efectele inovaţiei:
În primele 8 luni de activitate, peste 75 de businessuri offline au trecut în online cu ajutorul BeeFast, numărul total al clienţilor fiind de 175. Aceştia au generat aproape 60.000 de livrări. Astfel, cifra de afaceri rezultată după 11 luni a fost de 300.000 de euro. Cele mai active businessuri sunt restaurantele, cafenelele, florăriile, dar şi băcăniile, magazinele alimentare şi de băuturi, magazinele de jucării, farmaciile, magazinele de haine şi încălţăminte.
Acest proiect a fost inclus in cadrul revistei dedicate companiilor invoatoare din Romania, publicata recent de Business MAGAZIN.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro