De ce renunta companiile aeriene la avioanele cu elice
Incepand cu aceasta saptamana, flota companiei KLM este compusa in exclusivitate din avioane propulsate de motoare cu reactie. KLM Cityhopper a operat pe 27 martie, ultima cursa comerciala efectuata cu un avion Fokker 50 in cadrul retelei KLM. Tendinta companiilor este sa renunte tot mai mult la aeronavele cu elice, invocand motive de siguranta si modernizare.
Acest zbor omagial, de la Londra la Amsterdam, a marcat retragerea din flota KLM a unui avion emblematic, ultimul model propulsat cu elice din flota KLM Cityhopper.
Potrivit unui comunicat al companiei, retragerea aparatului Fokker 50 face parte din programul KLM de reinnoire a flotei. Operatorul de zboruri a investit sustinut in acest program pentru imbunatatirea stabilitatii operationale, reducerea costurilor si scaderea emisiilor de carbon. In perioada 2008-2010, KLC a inlocuit majoritatea aparatelor de zbor Fokker 100 si toate aparatele Fokker 50 cu 17 aparate EMBRAER 190 si 5 avioane Fokker 70. Acestea din urma au fost achizitionate de la subsidiara Air France - Regional Compagnie Aerienne Europeenne, ajungandu-se astfel la o flota totala de 26 de aparate. Un numar de cinci aeronave Fokker 100 vor ramane in flota KLC.
Atat compania Regional, cat si KLM vor opera zboruri cu aparate EMBRAER 190. Acest tip de aeronava poate acomoda 100 de pasageri, in configuratia KLC. Achizitia comuna a acestui aparat de zbor de catre subsidiarele regionale ale Air France KLM Group ofera beneficii semnificative in materie de costuri de achizitie pentru aeronave, propulsoare si componente, precum si in ceea ce priveste manevrabilitatea, intretinerea si pregatirea personalului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro