Farmec: Lider in categoria produselor de ingrijire faciala

Postat la 30 iunie 2009 488 afişări

Farmec Cluj-Napoca a incheiat primele patru luni ale anului ca lider de piata in categoria generala a produselor de ingrijire faciala, cu o cota cantitativa de 30,93% si o cota de piata valorica de 18,27%.

Pe segmentul cremelor de fata, produsele Gerovital, Farmec si Aslavital au insumat o cota cantitativa de 26,69%, plasand Farmec in topul producatorilor de cosmetice. In acelasi timp, pe segmentul demachiantelor, Farmec detine o cota cantitativa de 31,99% si o cota valorica de 21,27%.

Conform rezultatelor companiei de cercetare de piata Nielsen, in categoria produselor de ingrijire corporala, vanzarile Farmec au inregistrat o crestere cantitativa de 15% si o crestere valorica de 20%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, consolidarea prezentei Farmec in aceasta categorie fiind datorata in principal rezultatelor inregistrate la cremele de maini.

Farmec a realizat in primele 4 luni ale anului o cifra de afaceri de 26,5 milioane lei, in crestere cu 3% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„Primele patru luni au indicat faptul ca romancele isi restabilesc prioritatile in ceea ce priveste bugetul familial, dar nu renunta la ingrijire personala si la intretinere,” explica Mihaela Turdean, director general al Farmec. „Am iesit pe piata cu o serie de produse noi, care au avut performante bune si au antrenat vanzarile intregului portofoliu. In plus, masurile addministrative juste pe care le-am luat – de mentinere a costurilor sub control si de corelare stricta a productiei cu vanzarile – ne-au permis sa pastram nivelul rezonabil al preturilor la raft si sa conservam loialitatea clientilor chiar pe o piata cu turbulente.”

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator 100% romanesc de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital, in urma achizitionarii lor de la compania Gerovital Cosmetics.

Principalii concurenti ai Farmec sunt L’Oreal, Beiersdorf, Elmi Prodfarm (producatorul cosmeticelor Elmiplant) si Gerocossen.

 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/farmec-lider-in-categoria-produselor-de-ingrijire-faciala-4606922
4606922
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.