Magazinul L’Occitane din Timisoara a costat Sensiblu 100.000 euro
Lantul de farmacii Sensiblu, parte a grupului farmaceutic A&D Pharma, a investit circa 100.000 de euro in primul magazin de cosmetice L’Occitane din Timisoara, care are o suprafata de 70 de metri patrati
“L’Occitane este prezent in Romania din 2005 din partenerul sau unic, Sensiblu. Pana acum, reteaua de magazine numara sase magazine dedicate in Bucuresti, Constanta, Cluj si acum si in Timisoara si noua spatii special amejate in farmaciile Sensiblu”, a precizat brand managerul L’Occitane, Lucia Ciuhureanu.
Pentru anul acesta, A&D Pharma va mai deschide un magazin L’Occitane in Chisinau, pe plan local fiind programate alte doua inaugurari pana in primavara lui 2009, potrivit Ziarului Financiar. La nivel international, compania L’Occitane numara aproape 1.000 de magazine, amplasate pe cinci continente in 90 de tari.
Sensiblu face parte din grupul farmaceutic olandez A&D Pharma, liderul pietei locale de retail, prin farmaciile Sensiblu si distributie, prin Mediplus. Pe primul semestru, Sensiblu a inregistrat o crestere a vanzarilor de 27%, pana la 71,3 milioane de euro.
La nivel de grup, A&D Pharma a raportat pierderi de opt milioane de euro si un profit depreciat cu 92%, pana la mai putin de un milioan de euro, comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Vanzarile totale ale companiei s-au ridicat anul trecut la 435 de milioane de euro.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro