Povestea româncei care conduce o companie cu 33.000 firme cilente

Postat la 06 septembrie 2024 81 afişări

Povestea româncei care conduce o companie cu  33.000 firme cilente

100 Cele mai puternice femei din business. Dana Sîntejudean, Director zonal Europa, Orientul Mijlociu şi America Hispanică, Edenred România

Cifră de afaceri: N/A

Profit net: N/A

Număr de angajaţi: N/A


Biografie: Dana Sîntejudean a fost promovată director edenred pentru Europa, Orientul Mijlociu şi America Hispanică, începând cu 1 iulie 2023. Ea şi-a început cariera la Edenred în 2003. În 2013, a preluat funcţia de commercial and public affairs director, iar în 2016 a fost numită deputy managing director. Doi ani mai târziu, Dana Sîntejudean ajunge managing director România şi Moldova, iar în 2021 preia funcţia de director regional CEE.


► Acum 20 de ani, intram în familia Edenred România, unde am descoperit un mediu pe cât de competitiv, pe atât de inspiraţional, care m-a încurajat permanent să progresez. De atunci a început cucerirea fiecărui „vârf de munte”, fiecare reuşită reprezentând o încununare a efortului meu, dar şi a contribuţiei echipei. Consider că la baza comportamentului meu profesional se află educaţia de acasă, din familia mea, valori pe care le-am împărtăşit la rândul meu copiilor mei, care astăzi se bucură de alegeri profesionale în domenii care îi inspiră şi îi împlinesc.

► Îmi amintesc entuziasmul cu care am intrat în echipa de vânzări Edenred, acum mai bine de 20 de ani. Eram hotărâtă să investesc efortul, timpul şi educaţia mea pentru a evolua într-un mediu atât de competitiv. La scurt timp, aveam să descopăr că startul meu era sprijinit de oameni care îmi împărtăşeau expertiza lor şi erau tot timpul gata să performăm în echipă. Mă bucur că acest model de leadership transformaţional este păstrat şi astăzi, chiar dacă multe s-au schimbat, şi că am ales să investesc într-o activitate care îmi aduce împlinire şi satisfacţie profesională, chiar dacă parcursul nu a fost lipsit de obstacole.

► Consider că următorii 20 de ani trebuie proiectaţi prin ochii viitoarei generaţii, care nu vine doar cu un suflu nou, ci şi cu multe cunoştinţe interesante. În aceste condiţii, ţin să afirm că industria de beneficii extrasalariale va continua transformarea într-o industrie 100% digitală, inovativă, întrucât cerinţele din piaţă fac apel la o flexibilizare a serviciilor şi la răspunsuri la un click distanţă. În paralel, următorii 20 de ani configurează o şi mai mare implicare a Edenred în programe de responsabilitate socială.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.