Ziarele din intreaga lume fac inovatii in ceea ce priveste vanzarea de publicitate
Ziarele din intreaga lume fac inovatii in ceea ce priveste modul de a vinde publicitate, pe fondul crizei economice, care a determinat reducerea investitiilor in advertising, potrivit concluziilor conferintei World Newspaper Advertising, care a avut loc saptamana trecuta, la Copenhaga, Danemarca.
Potrivit unui comunicat al WAN-IFRA (World Association of Newspapers and News Publishers), organizatoarea conferintei, pe fondul diminuarii veniturilor din publicitate - o consecinta a recesiunii -, dar si al intensificarii competitiei de pe piata, ziarele au dezvoltat rapid noi modalitati de a genera venituri.
Cititi mai multe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro