Afacerile Sunimprof Rottaprint au crescut cu 7% în prima jumătate a anului 2019, până la 11 milioane de euro
Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, a înregistrat în prima jumătate a anului o cifră de afaceri de circa 11 milioane de euro, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru cea de-a doua parte a anului, compania estimează acelaşi ritm de creştere.
Principalele investiţii realizate de Sunimprof Rottaprint în primul semestru al anului au fost în dezvoltarea infrastructurii de lucru, prin construirea şi renovarea birourilor şi a unor spaţii comune din centrul de la Apahida, necesare odată cu mărirea echipei. De asemenea, compania a investit în utilaje noi de producţie care au facilitat introducerea unor produse noi în portofoliu, precum etichetele antifurt, o soluţie mult mai estetică prin care toate produsele sunt protejate, dar şi îmbunătăţirea unora deja existente. Investiţiile vor continua până la finalul anului în dezvoltarea centrului de producţie din Apahida, precum şi într-un nou utilaj de finisare.
Din datele companiei, ponderea exporturilor din totalul cifrei de afaceri a rămas constantă, de 26%, însă, numărul clienţilor străini a crescut cu 21%, majoritatea provenind din industria alimentară şi cea chimică. În prezent, 23% din totalul clienţilor sunt deserviţi de centrele logistice din Germania şi Ungaria. Pentru acest an, Sunimprof Rottaprint estimează o creştere a numărului de clienţi din Germania cu aprox. 30%, iar pentru Ungaria cu 10%.
„Anul acesta, vom continua să ne extindem portofoliul de clienţi pentru centrele logistice din Germania şi Ungaria. În prezent, acoperim jumătate din Ungaria, însă vrem să ne concentrăm pe cunoaşterea pieţei în profunzime şi diversificarea portofoliului de produse. Ca şi în România, principala industrie pentru care noi producem etichete autoadezive este cea alimentară. Acest lucru se menţine şi pentru export, având în vedere că în România şi Ungaria, lucrăm cu liderii din industrie şi avem o experienţă consacrată”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.
Potrivit reprezentanţilor companiei, cele mai solicitate produse de către clienţi, în primele şase luni ale anului, au fost: etichetele autoadezive imprimate, urmate de capacele din folie de aluminiu şi etichetele shrink sleeve. În topul industriilor care au solicitat serviciile Sunimprof Rottaprint se află: industria alimentară, băuturi şi răcoritoare, cosmetice şi îngrijirea casei, farmacie şi suplimente alimentare, dar şi logistică.
„Printre tendinţele observate anul acesta constatăm faptul că etichetele de tip shrink sleeve sau termocontractibile înregistrează o creştere tot mai mare în industria cosmeticelor şi a produselor de îngrijire a casei, comparativ cu anii trecuţi când erau solicitate cu preponderenţă etichetele autoadezive”, a adăugat Cristi Nechita-Rotta.
În ceea ce priveşte cele mai cerute produse pentru export, pe primele locuri în Ungaria s-au situat etichetele autoadezive şi foliile tipărite pentru sigilarea caserolelor de carne sau a preparatelor din carne, capacele de aluminiu şi etichetele de vin, iar în Germania s-a observat o creştere a cererii pentru etichete de tip liner PET şi etichete Digimarc – care necesită o tehnică specială de printare pentru o scanare mai rapidă a codului de bare la casa de marcat sau scanarea acestuia direct cu telefonul de către consumatori.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro