AFI Palace Cotroceni a început lucrările de extindere pentru a găzdui noi branduri dar şi pentru spaţii mai mari pentru operatori ca Starbucks

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 21 ianuarie 2015 444 afişări

AFI Palace Cotroceni, cel mai vizitat centru comercial din România, a început o serie de lucrări de extindere şi reorganizare. O mare parte a lucrărilor de reamenajare va avea loc în zona de la intrarea Galaxy şi va aduce noutăţi în materie de branduri.

AFI Palace Cotroceni a început lucrările de extindere pentru a găzdui noi branduri dar şi pentru spaţii mai mari pentru operatori ca Starbucks

Urmare a acestor schimbări, magazinul Reserved va deveni magazin ancoră, extinzându-şi suprafaţa până la 2.000 mp. Acelaşi retailer polonez de modă LPP Fashion va aduce în AFI Palace Cotroceni brandurile Mohito (brand feminin premium) şi Sinsay (brand dedicat adolescenţilor), după ce anul trecut au fost lansate, în premieră, în AFI Palace Ploieşti.

În plus, una dintre cele mai mari surprize va fi legată de cafeneaua Starbucks, care se va redeschide în AFI Palace Cotroceni într-o locaţie cu o suprafaţă extinsă. Aceasta va cuprinde atât o terasă de vară, cât şi una de iarnă.

„Venim cu noi propuneri în materie de branduri şi de petrecere a timpului liber. Ne reinventăm în permanenţă (...) pentru a ne menţine poziţia de lideri pe piaţa din România”, declară Israel Vizel, mall manager şi AFI Palace Malls Division.

Extinderea actuală măreşte suprafaţa închiriabilă la 82.000 mp, iar managementul AFI Palace Cotroceni lucrează deja la noi planuri de extindere care au în vedere o suprafaţă de încă 8000 de mp.

Amplasat la intersecţia dintre Bd. Vasile Milea şi Bd. Timişoara, AFI Palace Cotroceni oferă un mix de brand-uri şi activităţi de petrecere a timpului liber, având peste 350 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hipermarket Auchan, 20 de săli de cinema, primul IMAX din România, două cazinouri, cel mai mare patinoar aflat în interiorul unui centru comercial (aproximativ 1.000 mp) - deschis tot timpul anului, două terenuri de joacă pentru copii, prima arenă de laser tag din ţară, primul Roller Coaster dintr-un centru comercial din Europa de Est, bowling şi biliard, un spaţiu dedicat târgurilor tematice, un trenuleţ electric, o pistă de karting. Hipermarketul Auchan este deschis zilnic între 08:00- 01:00, magazinele retailerilor până la miezul nopţii în zilele de vineri şi sâmbătă, iar zona de fast food, restaurante şi atracţii, până târziu în noapte.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afi-palace-cotroceni-a-inceput-lucrarile-de-extindere-pentru-a-gazdui-noi-branduri-dar-si-pentru-spatii-mai-mari-pentru-operatori-ca-starbucks-13778536
13778536
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.