Alin Burcea, Paralela 45: Românii nu vor lucruri ieftine. În Antalya se vând hoteluri cu reputaţie mare, foarte scumpe
Paralela 45, agenţia de turism deţinută de antreprenorul român Alin Burcea, a trimis peste 23.000 de turişti în Antalya şi peste 2.000 în Alanya şi Bodrum în acest sezon, rezultat cu care cele trei destinaţii au contribuit ca Turcia să fie pe primul loc în preferinţele clienţilor Paralelei 45. Gradul mediu de ocupare al curselor de tip charter organizate în 2019 în zece oraşe a fost de 94%.
„România a trimis în Antalya 240.000 de persoane în 2019. În 2015 trimiteam 130.000 de persoane, dar veniturile în ultimii trei ani au fost mai mari la stat şi la privat, iar românii şi-au permis mai mult. În urmă cu şapte, opt ani abia ajungeam la 100.000. Suntem pe locul şapte ca număr de turişti în Antalya, după Germania, Anglia sau Rusia“, a spus Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, în cadrul unei conferinţe de presă.
El consideră că în 2020 această destinaţie se va consolida din punctul de vedere al numărului de turişti, pentru că a atins un maxim posibil prevăzut. Între Antalya şi Alanya sunt 450 de hoteluri de cinci stele, majoritatea cu servicii all inclusive, iar Burcea spune că tot mai mulţi români caută destinaţii scumpe, de lux.
„Românii nu vor lucruri ieftine. Se vând hoteluri cu reputaţie mare, foarte scumpe. Avem numai hoteluri de cinci stele, pentru că românii sunt diferiţi de nemţi. România şi Rusia vor lucruri mai scumpe decât Germania.“
Burcea adaugă că Antalya a avut în 2019 preţuri mai mari decât în anul precedent, pentru că 80% din hotelieri au crescut preţurile semnificativ, însă „Antalya s-a vândut în orice condiţii fără probleme“. Pentru a susţine cererea în creştere compania îşi propune să aibă un zbor direct din Constanţa în Alanya în 2020.
În 2019, Paralela 45 a avut 19 curse charter săptămânale spre Antalya, cu plecări din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Târgu Mureă, Oradea, Arad, Suceava, Bacău şi Baia Mare, o plecare săptămânală spre Bodrum şi una spre Alanya, potrivit reprezentanţilor companiei. Din numărul total de turişti care au mers în Turcia, 35% au ales plecările din Bucureşti, 13% din Iaşi, 11% din Cluj-Napoca şi 8% din Bacău.
În ceea ce priveşte gradul de ocupare, pe primul loc, cu o pondere de 97%, a fost charterul Antalya - Timişoara. Un pachet la un hotel de cinci stele din Antalya costă 450 de euro în luna mai.
Alin Burcea spune că şi în 2020 Antalya va rămâne o destinaţie vedetă pentru că românii s-au obişnuit şi cu conceptul de early booking şi îşi rezervă din timp vacanţele. „Antalya se prefigurează a fi din nou vedeta sezoului estival, pentru al treilea an consecutiv. Cele mai mari reduceri de preţ în perioada de early booking, de 40%, vin de la partenerii noştri hotelieri turci şi primele vânzări de vacanţe pentru vara 2020 au fost făcute deja“. Întreaga ofertă pentru vacanţa de vară a Paralela 45 cuprinde 30 de zboruri săptămânale de tip charter spre Turcia.
Paralela 45 estimează pentru anul acesta vânzări de 70 de milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro