Amazon a vândut de peste 4 miliarde de dolari în Prime Day, perioada cu cele mai mari reduceri din an, în ciuda erorilor tehnice şi a grevelor din Europa
Clienţii au cheltuit peste 4,2 miliarde de dolari în cadrul programului Prime Day derulat de Amazon.com, în creştere cu 33% faţă de anul trecut, potrivit estimărilor citate de Bloomberg.
Retailerul online nu transmite public încasările din evenimentul de 36 de ore care a început luni.
Estimările citate de Bloomberg sunt realizate de analistul Michael Pachter din cadrul firmei Webush Securities.
Acesta a bazat cifrele pe informaţiile pe care compania le face publice, printre care şi faptul că a livrat spre clienţi 100 de milioane de produse şi că businessurile mici şi mijlocii au vândut bunuri în valoare de peste 1 miliard de dolari în cadrul platformei, doar în primele 24 de ore.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro