Aneta Bogdan, consultant de branding: M-am gândit, ca şi consultant de brand, când o să ni se mai întâmple să mai apară o astfel de stea în fotbal cum a fost Hagi? Şi a apărut mult, mult mai devreme decât m-am aşteptat şi a fost aşa o surpriză plăcută: Generatia de Suflet!

Autor: Mircea Nica Postat la 13 martie 2025 8 afişări

Aneta Bogdan, consultant de branding: M-am gândit, ca şi consultant de brand, când o să ni se mai întâmple să mai apară o astfel de stea în fotbal cum a fost Hagi? Şi a apărut mult, mult mai devreme decât m-am aşteptat şi a fost aşa o surpriză plăcută: Generatia de Suflet!

Generaţia de Suflet, aşa numita noua generaţie de fotbalişti care compun acum echipa naţională, a fost apariţie surpriză pentru Aneta Bogdan, consultant de branding, firma Brandient. 

“M-am gândit, ca şi consultant de brand, când o să ni se mai întâmple să mai apară o astfel de stea în fotbal. Şi a apărut mult, mult mai devreme decât m-am aşteptat şi a fost aşa o surpriză plăcută. Am conştientizat cu toţii apariţia acestui grup de tineri talentaţi, empatici, pasionaţi, capabili de un alt tip de relaţionare cu fanii lor, cu competitorii, decât ne-am obişnuit în fotbal. Şi ne-am dat seama atunci că această generaţie de suflet este de fapt cea care a preluat de pe umerii marilor sportivi ai noştri acest soft power. Tot spun soft power. Pentru cei care nu ştiţi, în două secunde, soft power este capabilitatea unei naţiuni de a face o impresie specială, pozitivă, frumoasă, atrăgătoare, fără a folosi forţa”, a spus Aneta Bogdan, cu prilejul lansării brandului Generaţia de Suflet, prezentat în avanpremieră împreună cu cel ai nou film documentar despre echipa naţională. 

Aneta Bogdan, unul din cei mai experimentaţi oameni de branding, cu peste 20 de ani în zona de marketing, şi-a petrecut ultimii 10ani la conducerea companiei Brandient şi lucrează de peste 10 ani cu FRF.

Conceptul de “Generaţie de Suflet’ nu este doar o etichetă mediatică sau un artificiu de marketing. Este un fenomen social autentic, o demonstraţie că succesul nu se măsoară doar în performanţe economice sau forţă militară, ci şi în capacitatea unui grup de oameni de a genera impact, de a crea o conexiune emoţională şi de a insufla un nou val de încredere în societate, explicat Aneta Bogdan. 

“Generaţia de suflet, aşa cum a fost definită, nu trebuie să ignorată sau să o luăm ca ceva ce ni se cuvine. Nu numai fiindcă am ajuns în momentul în care am conştientizat-o, ci pentru că până la momentul acela s-a investit multă pasiune, multă dorinţă şi multă viziune. Astfel de apariţii sunt rare în destinul unui popor. Generaţia de suflet este mult mai mult decât un desen şi este mult mai mult decât o performanţă sportivă. Generaţia de suflet este o formă de unitate, de solidaritate şi grupul acesta de oameni tineri ne-au servit o lecţie absolut admirabilă despre a crede în noi înşine şi a crede în generaţiile tinere care vor urma.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
hagi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.