Antreprenori locali. Lăptăria cu Caimac: Exporturile sunt o prioritate. Lucrăm la un nume internaţional. „Polonia exportă produse agro-alimentare de 24 de miliarde de euro anual, iar noi exportăm de 60 de ori mai puţin. Avem potenţial să ajungem Polonia din urmă.“

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 20 februarie 2020 385 afişări

Lăptăria cu Caimac, brand de lac­tate lansat în 2018 de familia care de­ţine Agro­serv Măriuţa, una din­tre cele mai mari ferme de vaci de lapte de pe plan lo­cal, a avut în 2019 vân­zări de peste 4,17 milioane de euro, faţă de circa 550.000 de euro în lunile de func­ţio­nare din 2018, con­form informaţiilor fur­ni­zate de companie.

Antreprenori locali. Lăptăria cu Caimac: Exporturile sunt o prioritate. Lucrăm la un nume internaţional. „Polonia exportă produse agro-alimentare de 24 de miliarde de euro anual, iar noi exportăm de 60 de ori mai puţin. Avem potenţial să ajungem Polonia din urmă.“

Lăptăria cu Caimac, brand de lac­tate lansat în 2018 de familia care de­ţine Agro­serv Măriuţa, una din­tre cele mai mari ferme de vaci de lapte de pe plan lo­cal, a avut în 2019 vân­zări de peste 4,17 milioane de euro, faţă de circa 550.000 de euro în lunile de func­ţio­nare din 2018, con­form informaţiilor fur­ni­zate de companie.

În 2020, bran­dul ţinteşte afa­ceri de 13,5 mil. euro, extin­derea pe pieţele externe şi creş­terea pre­zenţei în România.

„În 2019 am reuşit o creştere expo­nen­ţială a distribuţiei. Dacă la finalul anu­lui 2018 Lăptăria cu Caimac era pre­zent în 178 de magazine, anul trecut am ajuns să fim pre­zenţi în peste 1.600 de magazine în aproa­pe ţara“, a decla­rat pentru ZF Adrian Cocan, ge­neral ma­nager al Lăp­tă­riei cu Caimac.

Brandul este pro­dus în fabrica din Drăgoeşti, jud. Ilfov, care are şase linii de pro­duc­ţie, cu o capacitate de 72.300 de litri de lapte pe zi.

Fabrica a fost ridicată în urma unei investiţii de peste 5 mi­lioane de euro.

„Anul acesta exporturile sunt o prio­ri­tate. Am purtat mai multe discu­ţii cu buyeri, reţele de magazine şi com­panii de logistică din afara ţării şi o să avem în continuare. Lucrăm şi la un nu­me internaţional pentru Lăptăria cu Caimac“, a mai spus Adrian Cocan. El consideră că potenţialul produselor agro-alimentare româneşti este foarte mare.

De asemenea, Lăptăria cu Caimac vrea să se împrumute la bursa de la Bucureşti cu până la 3 milioane de euro printr-o emisiune de obligaţiuni, despre care Adrian Cocan spune că va susţine dezvoltarea companiei în anii ce urmează.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.