Apare un nou lanţ de magazine în România. Când îşi deschide noul retailer primul magazin în ţara noastră
Retailerul irlandez Primark va inaugura pe 15 decembrie primul magazin din România, în centrul comercial ParkLake, urmând ca a doua unitate să fie deschisă anul viitor în AFI Cotroceni.
România este cea de-a 15-a piaţă pe care este prezentă reţeaua de magazine, fiind o continuare a planurilor de extindere în Europa Centrală şi de Est, unde este deja prezentă în Polonia, Republica Cehă şi Slovenia.
Noul magazin va crea 290 de locuri de muncă, o serie de joburi cu jumătate sau normă întreagă fiind încă disponibile, inclusiv posturi de asistent retail la Primark, dar şi posturi de conducere.
Primark ParkLake va avea o suprafaţă de 3.735 mp, împărţită pe două etaje. Multe din gamele de îmbrăcăminte prezente fac parte din marca proprie, Primark Cares.
Aproape 40% din hainele Primark sunt realizate din materiale reciclabile sau provenite din surse mai sustenabile, iar retailerul de modă s-a angajat să producă astfel 100% din gama de îmbrăcăminte până în 2030.
„Aşteptăm cu nerăbdare să îi primim pe clienţi în minunatul magazin din România într-o zi care va marca un moment de mare bucurie pentru compania noastră, lansarea pe cea de-a patra piaţă în Europa Centrală şi de Est şi pe cea de-a 15-a piaţă la nivel global. Avem planuri de dezvoltare ambiţioase în ECE şi anunţul de astăzi este primul pas în România – vor urma mulţi alţii. Magazinul este aproape gata, aşa că suntem foarte încântaţi să ne deschidem porţile luna viitoare şi să îi cunoaştem pe noii noştri clienţi din România.”, a spus Maciej Podwojski, Director Vânzări, Europa Centrală şi de Est, Primark.
În prezent, retailerul are un magazin în Slovenia, două magazine în Cehia şi trei magazine în Polonia, cu planuri să deschidă încă trei magazine în Polonia până la sfârşitul anului 2023. Planurile ambiţioase ale Primark includ şi lansarea retailerului pe cea de-a 16-a piaţă în 2023, în capitala slovacă Bratislava, amprenta totală din ECE ajungând astfel la 12 magazine pe cinci pieţe.
Primark vine pe piaţă cu un model de business într-o anumită măsură diferit de cel al jucătorilor existenţi. Retailerul de modă din Irlanda este cunoscut pentru magazinele sale de mari dimensiuni, uneori aproape cât un hipermarket, şi pentru preţurile mici.
Retailerul va ataca segmentul preţurilor mici, urmând a deschide magazine pe suprafaţă foarte mare, de până la 5.000 mp, cât un hipermarket, cu 30-40 de case de marcat şi alte câteva zeci de cabine de probă
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro