Apple Watch nu poate fi lansat în Elveţia în 2015 din cauza unei probleme de drepturi intelectuale
Apple nu va putea să îşi lanseze noul smartwatch în Elveţia, cel puţin în acest an, din cauza unei probleme de drepturi intelectuale, care împiedică grupul american să se folosească de imaginea unui măr sau de cuvântul "apple" pe piaţa elveţiană.
Gigantul american în domeniul tehnologiei se loveşte pe piaţa elveţiană de o marcă înregistrată în 1985, a cărei protecţie legală expiră în luna decembrie şi care în prezent aparţine lui William Longe, proprietarul mărcii de ceasuri Leonard, conform datelor Institutului Federal Elveţian pentru Proprietate Intelectuală, a relatat site-ul companiei de radio şi televiziune RTS.
Reprezentanţii Apple nu au fost disponibili pentru comentarii, ca şi cei ai Institutului Federal Elveţian pentru Proprietate Intelectuală.
Apple Watch, primul dispozitiv complet nou lansat de Apple în timpul mandatului de director general al lui Tim Cook, va putea fi comandat din 10 aprilie, iar din 24 aprilie va fi disponibil în magazinele din nouă ţări.
Cel mai mare producător de ceasuri din Elveţia, Swatch, a lansat în martie un smartwatch propriu, ca răspuns la ceasul Apple. Dispozitivul prezentat de Swatch va avea în componenţă cipuri care vor permite utilizatorilor să facă plăţi electronice doar prin simpla mişcare a mâinii.
Potrivit estimărilor firmei de consultanţă Piper Jaffray, Apple ar putea vinde 1 milion de ceasuri Apple Watch în primul weekend de la lansarea comercială, din 10 aprilie.
Apple Watch, care a fost prezentat oficial luna trecută la preţuri de pornire cuprinse între 349 dolari pentru versiunea de bază şi 10.000 dolari pentru versiunea de vârf, este primul dispozitiv nou lansat de companie din 2011.
Noul produs şi iPhone-urile cu ecrane mai mari au contribuit la optimismul investitorilor legat de dezvoltarea Apple, iar acţiunile companiei au urcat la niveluri record în ultimele luni.
Potrivit estimărilor analiştilor intervievaţi de Bloomberg, vânzările de aparate Apple Watch ar putea ajunge în actualul an fiscal la aproape 14 milioane de unităţi.
Piaţa globală a smartwatch-urilor ar putea creşte la 28,1 milioane de unităţi în 2015, de la 4,6 milioane unităţi anul trecut, Apple urmând să captureze 55% din piaţă, anticipează Strategy Analytics.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro