Auchan România introduce beneficiul de salariu în avans pentru angajaţii companiei, printr-o soluţie dezvoltată alături de BCR
Auchan România, unul dintre cei mai importanţi actori din comerţul alimentar local, îşi adaugă în portofoliul de beneficii acordate angajaţilor posibilitatea obţinerii salariului în avans, printr-o soluţie dezvoltată în parteneriat cu BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală după active.
Noua funcţionalitate le permite angajaţilor Auchan să aibă acces imediat la cel mult 50% din salariul aferent zilelor deja lucrate, indiferent dacă îşi încasează sau nu salariul la BCR, spun reprezentanţii BCR.
Potrivit acestora, banii se primesc imediat, fără niciun cost, prin platforma digitală George, soluţia fiind disponibilă 24/7.
“Este o premieră absolută pentru piaţa din România şi reprezintă încă o dovadă a avantajelor pe care open-bankingul le poate aduce atât companiilor, cât mai ales oamenilor obişnuiţi, indiferent de domeniul de activitate. Prin deschiderea API-urilor şi integrarea datelor, putem oferi soluţii financiare end-to-end şi putem diversifica beneficiile - totul digital, cu acces imediat şi disponibilitate permanentă”, spune Mihai Sandu, Şef Departament Vânzări Digitale şi Parteneri, BCR
El apreciază că sistemul digital de plată a salariului în avans va putea fi adoptat de orice companie din România care îşi doreşte acest beneficiu pentru angajaţii săi.
“Crearea şi implementarea acestui beneficiu au reprezentat un demers complex, implicând mai multe departamente din cadrul organizaţiei noastre, precum şi colaborarea cu echipele BCR. (...) Prin dezvoltările care au fost făcute în aplicaţie, dar şi în sistemul nostru de salarizare, banii de avans ajung în contul BCR al angajatului instant, la orice ora din zi şi din noapte. De asemenea, faptul că acest beneficiu este la îndemâna tuturor angajaţilor, şi nu numai al celor care încasează salariul la BCR, este un plus pentru noi toţi”, adaugă Mona-Lisa Jorascu, Responsabil Personal şi Plăţi, Auchan România.
Retailerul are în portofoliu peste 400 de magazine fizice, respectiv 33 de hipermarketuri, şapte supermarketuri şi 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care peste 360 în staţiile Petrom, potrivit celor mai recente date. Acestora li se adaugă magazinul online auchan.ro, despre care oficialii retailerului au spus în mai multe rânduri că reprezintă un pariu important.
În 2022, Auchan a obţinut în România afaceri de 6,9 mld. lei, cu 9,5% mai mari decât în anul anterior.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro