Bilanţ Black Friday: Creştere de 67% a sumelor tranzacţionate online comparativ cu 2015
Românii au cumpărat în rate, utilizând cardul de credit, produse IT&C, mobilier, cărţi, jucării, produse alimentare şi cosmetice în valoare de 113,3 milioane de lei. România ocupă a patra poziţie din totalul de 87 de ţări în care PayU a procesat plăţile online, raportat la valoarea comenzilor.
Ediţia Black Friday de anul acesta, desfăşurată în zilele 18-20 noiembrie, a generat 188.000 de tranzacţii online în valoare totală de 113,3 milioane de lei, cu 67% mai mult decât ediţia de anul trecut, conform datelor PayU România, liderul pieţei de plăţi online.
„Evenimentul Black Friday de anul acesta a depăşit aşteptările noastre. Pentru o parte dintre comercianţi, Black Friday a început la miezul nopţii de joi spre vineri, însă la ora 7.00 dimineaţa am înregistrat o creştere spectaculoasă în platforma PayU, ajungând în scurt timp la 500 de tranzacţii pe minut - de două ori mai multe faţă de nivelul maxim de anul trecut. Minutul de aur a fost la ora 8.10. Faţă de anii trecuţi, am înregistrat o evoluţie constantă a plăţilor online, de-a lungul întregii zile de vineri, dar şi peste weekend, ceea ce ne arată o maturitate la nivelul comercianţilor – o strategie de comunicare foarte bună şi o etapizare a ofertelo”, a declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro