Bitdefender anunţă noutăţile din parteneriatul cu echipa de Formula 1 Ferrari. Florin Talpeş, CEO, Bitdefender: „Fanii vor observa de acum o vizibilitate sporită a brandului Bitdefender pe elementele de siguranţă critice menite să protejeze piloţii”
Producătorul global de soluţii de securitate informatică Bitdefender, partener al echipei Ferrari, a dezvăluit noutăţile pentru sezonul 2024 ale parteneriatului cu echipa de Formula 1. Noile elemente includ o amplasare mai bună a logo-ului Bitdefender şi a simbolului de brand pe căştile piloţilor Scuderia Ferrari şi pe tricourile oficiale atât ale celor doi piloţi, cât şi ale şefului echipei. În 2024, parteneriatul dintre Bitdefender şi Scuderia Ferrari va integra, de asemenea, evenimente private cu piloţii şi membrii echipei tehnice, tururi rapide pe circuitul Fiorano din Italia, vizite ale fabricii, acces la boxe şi alte activităţi exclusive de marketing.
Principalele noutăţi sunt: o expunere sporită a brandului prin amplasarea simbolului de brand lângă logo-ul Bitdefender pe căştile piloţilor; logo afişat pe tricourile piloţilor şi ale şefului echipei, începând cu Marele Premiu din Bahrain 2024, precum şi pe costumele de curse şi uniformele echipei, inclusiv pe echipamentele piloţilor; poziţionare strategică a logo-ului Bitdefender şi a simbolului de brand pe părţile sistemului halo de pe monopostul SF-24 condus de către Charles Leclerc şi Carlos Sainz.
„Suntem încântaţi să marcăm debutul noului sezon alături de partenerii noştri de la Scuderia Ferrari. Fanii vor observa de acum o vizibilitate sporită a brandului Bitdefender pe elementele de siguranţă critice menite să protejeze piloţii: costumele, casca şi dispozitivul halo de pe monopost. În urma extinderii parteneriatului nostru cu Ferrari în mai 2023, când soluţiile Bitdefender au fost integrate în operaţiunile de securitate ale companiei, am ajustat modul în care logo-ul nostru este amplasat pe aceste elemente pentru a sublinia dedicarea noastră în a proteja datele clienţilor şi a le câştiga încrederea în lupta continuă împotriva criminalităţii cibernetice”, spune Florin Talpeş, CEO şi cofondator al Bitdefender.
Anul trecut, Bitdefender a extins parteneriatul cu Ferrari S.p.A. furnizând soluţia Bitdefender Advanced Threat Intelligence pentru operaţiunile de securitate informatică de la nivel global ale companiei. Ferrari S.p.A. a integrat Bitdefender Advanced Threat Intelligence în centrul său de operaţiuni de Securitate (SOC) pentru a ajuta analiştii în securitate informatică de la Ferrari să valideze şi să trieze mai rapid alertele, să îmbunătăţească capabilităţile de threat hunting şi de răspuns la incidente de securitate informatică.
În septembrie 2022, Bitdefender a anunţat un parteneriat multianual cu Ferrari S.p.A., pentru a deveni partener al echipei Scuderia Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1. Parteneriatul este o aliniere naturală între cele două companii, evidenţiind puterea datelor, a oamenilor şi a maşinilor care lucrează împreună pentru a excela.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro