LIVE: ZF Real Estate by Storia - Ce se mai întâmplă pe piaţa imobilelor de lux din Bucureşti?

Brandul Secom din industria de suplimente alimentare a generat peste 40 mil. euro în 2024, după un avans de 13%

Autor: Georgiana Mihalache Postat la 26 martie 2025 27 afişări

Brandul Secom din industria de suplimente alimentare a generat peste 40 mil. euro în 2024, după un avans de 13%

Secom, companie antreprenorială românească activă în domeniul suplimentelor alimentare, cu 21 de magazine la nivel naţional, a avut afaceri de 40,8 mil. euro în 2024, în creştere cu 13% faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Planurile pentru 2025 urmăresc investiţii totale de 6,5 mil. euro în extinderea operaţiunilor.

„Traversăm un context geopolitic dificil, dar suntem o companie antreprenorială cu peste 20 de ani de experienţă şi un angajament puternic faţă de responsabilitatea socială şi dezvoltarea sustenabilă. Vom rămâne vigilenţi şi adaptabili, continuând să investim, să sprijinim economia românească şi să contribuim la sănătatea oamenilor, atât în România, cât şi în afara graniţelor”, a spus Lucia Costea,cofondator şi CEO al Secom Healthcare Group.

În total, Secom are aproape 200 de angajaţi în prezent, iar planul este să extindă echipa până la 220 de oameni în acest an. De asemenea, grupul vrea să crească şi portofoliul de produse şi servicii. În total, sunt peste 600 de produse în portofoliul companiei, de la suplimente alimentare la ceaiuri, alimente funcţionale şi produse ecologice de îngrijire personală şi cosmetice naturale.

În 2025, Secom Healthcare Group va investi în dezvoltarea brandului propriu Good Routine, atât pe piaţa din România, unde a lansat şi gama de pediatrie Good Routine for Kids, cât şi la nivel global, se mai arată în comunicatul companiei.

În 2024, Secom a mai adăugat încă patru magazine în reţeaua proprie, ajungând astfel la 21 de unităţi la nivel naţional.

Istoria Secom începe în anul 1997, ca un business de familie. Ulterior, compania s-a dezvoltat şi a creat propria divizie de retail, aducând noi produse în portofoliu. Extinderea reţelei proprii de magazine a început în 2013 şi, pe fondul cererii crescute pentru suplimente alimentare, compania a continuat evoluţia ascendentă. Businessul este controlat de antreprenorii Lucia şi Andrei Costea.

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori