Care este cea mai stranie situaţie cu care s-a confruntat Alexandru Bratu, CEO-ul JYSK România şi Bulgaria, în ultimele 7 luni
Alexandru Bratu, CEO-ul retailerului Jysk România şi Bulgaria, a vorbit în cadrul galei CEO Awards, ediţia 2020, despre experienţa trăită în ultimele luni, în contextul pandemic.
Întrebat care a fost cea mai stranie situaţie cu care s-a confruntat, el s-a referit la închiderea magazinelor din reţeaua de obiecte de mobilier şi accesorii pentru casă. „Să vezi 90 de magazine închise. Nu te gândeşti (la un astfel de scenariu n. red.) pentru că chiar nu iei în calcul această posibilitate. Noi nu am fi vrut să le închidem, dar aşa a hotărât Guvernul. A existat un mesaj de solidaritate şi de susţinere către colegi, eram sigur că cele două săptămâni anunţate se vor transforma într-o lună, sau probabil mai mult, şi a fost foarte greu. Pentru că fiecare magazin, pe lângă investiţia financiară, reprezintă şi o investiţie de timp, sufletească, sunt foarte mulţi oameni acolo care lucrează şi îşi pun speranţele în acel loc de muncă şi, dintr-o dată, se închide. E foarte straniu şi frustrant, pentru că eu unul nu am înţeles de ce magazinele de electronice au fost deschise şi magazinele mele închise. Dar asta probabil că ţine de alte lucruri.”
El caracterizează perioada care a trecut ca fiind una plină de neprevăzut şi de frustrări.
„Sunt foarte multe ţări care nu au închis businessurile. Şi, normal, din perspectiva noastră ne simţim nedreptăţiţi. Cred că asta a arătat faptul că mai toate guvernele au fost nepregătite. Cred că te simţi nesigur atunci când cei care te conduc sunt un pic nu doar confuzi dar şi bâjbâie.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro