Care este motivul pentru care cel mai mare producător auto de pe continent ar putea fi nevoit să închidă fabrici în Germania
Volkswagen analizează posibilitatea închiderii unor fabrici în Germania, abandonând un anagajament conform căruia nu vor exista concedieri înainte de anul 2029, scrie FT.
Producătorul auto a lansat anul trecut un program de reducere a cheltuielilor în cadrul companiei, însă acesta nu a reuşit să-şi atingă obiectivele. Thomas Schäfer, CEO-ul brandului VW, a recunoscut public luni în cadrul unei întâlniri cu sindicaliştii că planul nu a funcţionat.
„Drept urmare, directorii analizează performanţa fabricilor germane, fiind în discuţie chiar şi acordul care prevede că nu vor exista concedieri înainte de 2029”, a explicat Daniela Cavallo, şefa sindicatului lucrătorilor Volkswagen.
Oliver Blume, CEO-ul grupului Volkswagen, arătat că „Piaţa europeană a autovehiculelor este într-o situaţie foarte dificilă. Mediul economic a devenit mai complex, în timp ce noi competitori intră pe piaţă. În acest timp, Germania pierde tot mai mult din competitivitate”.
Cel mai mare producător auto din Europa se confruntă cu probleme în piaţa chineză, unde compania pierde avânt în faţa companiilor autohtone. În acest timp, în Europa cererea de autovehicule noi este slabă.
De la înfiinţare, în anul 1937, şi până în prezent, Volkswagen nu a închis niciodată o fabrică în Germania.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro