O carmangerie din Bucureşti a cucerit cu cârnaţii de bere cea mai populară platformă în rândul tinerilor: „TikTok ne aduce cei mai mulţi clienţi. Nu cred că mai sunt firme care se gândesc că nu trebuie să fie în online”
Meşteşugari de Gusturi, o carmangerie aflată în zona Prelungirea Ghencea din Bucureşti, a reuşit să-şi crească vânzările şi să atragă cei mai mulţi clienţi prin prezenţa în mediul online, dar, în principal pe TikTok, cea mai populară platformă în rândul tinerelor.
Totodată, se adresează şi locurilor de joacă, unde se organizează din ce în ce mai multe zile de naştere. „Odată cu debutul de 1 mai de la mare, avem cereri şi din Costineşti şi Mamaia, în mare parte pentru mici şi ceafă de porc." Cristina Smădu a spus că mai participă la târguri cu tematică, adică, spre exemplu, Indagra.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro