Cât te costă, de fapt, să fii pilot. Wizz Air a dezvăluit detalii despre costul pregătirii şi procesul de pregătire
„Programul Pilot Academy al Wizz Air caută continuu candidaţi ambiţioşi, dornici să participe în programul integrat ATP(A) de pregătire al companiei aeriene pentru a-şi împlini visul de a deveni piloţi de linie”, scriu reprezentanţii companiei Wizz Air într-un comunicat de presă.
Wizz Air oferă un nou plan de plată amânată pentru viitori cadeţi, pentru a-i sprijini în îndeplinirea visului de a deveni piloţi. Ca o îmbunătăţire suplimentară a programului, din totalul de 61,460 € al taxelor pentru instruirea integrată ATO ATP(A) a Wizz Air, candidaţilor le este solicitat să plătească în avans o contribuţie cu 50% mai mică, de 13,950 €, în timp ce restul taxelor sunt plătite în rate în timpul primilor ani ca piloţi în cadrul Wizz Air.
Programul actual include două şcoli de aviaţie, Tréner Kft. în Nyíregyháza, Ungaria şi Egnatia Aviation în Kavala, Grecia. Programul integrat de pregătire constă în 750 de ore la sol, 60 de ore de simulator şi 145 de ore de instruire în zbor pe parcursul a 17 până la 21 de luni în cadrul uneia dintre şcolile de aviaţie aprobate de Wizz Air. În timpul acestor luni de instruire ab initio, cadeţii încep să dobândească cunoştinţele necesare pentru a-şi dezvolta abilităţile necesare lansării propriilor cariere de piloţi de aeronavă la Wizz Air şi să sprijine extinderea semnificativă a companiei aeriene.
Cadeţii care absolvă cu succes programul Wizz Air Pilot Academy pot anticipa o continuare a instruirii avansate în cadrul Wizz. Apoi, aceştia se califică pentru a începe să zboare ca prim ofiţeri în reţeaua WIZZ, apoi să aplice pentru poziţia de prim ofiţer senior după aproximativ doi ani. După cel puţin alţi doi ani, aceştia pot aplica pentru programul depromovare prin care pot deveni comandanţi pe una dintre aeronavele de ultimă generaţie ale companiei aeriene Airbus A320/320neo din flotă, care reprezintă cea mai nouă tehnologie din industrie.
Wizz Air operează o flotă de 138 de aeronave Airbus A320 şi A321.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro