Ce fac brandurile de fashion ca să lupte împotriva fenomenului deşeurilor de plastic din oceane

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 11 mai 2019 76 afişări

Deşeurile de plastic din oceane reprezintă o mare problemă, iar cum una din sursele de poluare o constituie fibrele sintetice folosite de industria modei, diverse companii din această industrie se străduiesc să găsească soluţii de reciclare a plasticului în produsele lor, scrie The Telegraph.

Ce fac brandurile de fashion ca să lupte împotriva fenomenului deşeurilor de plastic din oceane

Printre acestea se numără producători de costume de baie ca Riz Boardshorts, Passenger Clothing şi Naeco, care utilizează sticle de plastic, ori casa de modă Ralph Lauren, care a lansat recent o gamă de tricouri de polo, Earth Polo, confecţionate dintr-un material asemănător bumbacului, dar obţinut tot din sticle de plastic.

La rândul său, producătorul elveţian de ceasuri Breitling a lansat un model de ceas a cărui curea este confecţionată din deşeuri de nailon provenit de la plasele de pescuit.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.