Ce face compania aeriană Wizz Air cu pasagerii indisciplinaţi
Operatorul aerian low-cost Wizz Air s-a alăturat campaniei ”Not on my Flight”, o nouă campanie lansată de Agenţia Europeană de Siguranţă a Aviaţiei (EASA), pentru a reduce numărul de pasageri indisciplinaţi pe toate zborurile europene şi pentru a proteja dreptul pasagerilor la o experienţă paşnică de călătorie, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.
Potrivit comunicatului de presă, operarea în bune condiţii a unor zboruri în Uniunea Europeană este perturbată de pasagerii care manifestă un comportament necivilizat. Cel puţin 70% din aceste incidente implică o anumită formă de agresiune. Deşi numărul incidentelor de pe zborurile Wizz Air a fost constant în ultimii ani datorită regulilor stricte ale companiei aeriene şi a echipajului bine pregătit, în 2018, industria aviatică a înregistrat o creştere a comportamentului indisciplinat de 34% faţă de 2017.
Chiar dacă numărul pasagerilor indisciplinaţi este foarte mic având în vedere numărul total de persoane care călătoresc cu avionul, efectul acţiunilor acestora poate avea un impact disproporţionat atât asupra funcţionării fără probleme a zborului, cât şi asupra celorlalţi pasageri. Comportamentul neadecvat, cum ar fi consumul excesiv de alcool şi intoxicaţia cu alcool, fumatul în toaletă, violenţa verbală sau fizică faţă de echipaj sau de alţi pasageri sau nerespectarea instrucţiunilor echipajului, crează un risc inutil pentru funcţionarea normală a unui zbor prin distragerea echipajului şi poate duce, de asemenea, la întârzieri semnificative.
Potrivit informaţiilor din comunicat, compania aeriană are, de asemenea, toleranţă zero pentru comportamentul abuziv faţă de pasagerii săi şi de cei peste 4.500 de membri ai personalului. Echipajul Wizz Air dedicat şi pregătit din punct de vedere profesional se ocupă în mod eficient de pasagerii indisciplinaţi, în conformitate cu pregătirile lor recente. Wizz Air colaborează îndeaproape cu autorităţile locale în ceea ce priveşte pasagerii indisciplinaţi.
Fiecare pasager şi membru al echipajului are dreptul la un zbor sigur, fără abuz verbal sau fizic. Călătoria ar trebui să fie o experienţă plăcută în care pasagerii şi echipajul de cabină se vor trata reciproc cu respect. Anul trecut, 34 de milioane de persoane au ales tarifele scăzute ale Wizz Air şi, cu reţeaua noastră din ce în ce mai mare, nu putem lăsa o minoritate nereprezentativă să strice experienţa plăcută de zbor a atâtor clienţi respectabili şi amabili. De aceea am decis să aderăm la această mare iniţiativă a EASA şi, de asemenea, îndemnăm pasagerii noştri să se alăture eforturilor noastre prin distribuirea hashtag-ului #notonmyflight pe profilurile lor de social media", a declarat András Radó, corporate communications manager al Wizz Air.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro