Ce îşi doresc şi de unde vor să cumpere românii de Black Friday 2015
Televizoarele, electrocasnicele mici şi telefoanele mobile sunt în topul românilor pentru coşul de cumpărături de anul acesta, potrivit unui studiu realizat de Millward Brown România, lider în piaţa locală de cercetare de marketing în zonele de brand, media şi de comunicare.
Pe lista de cumpărături a românului se regăsesc cel mai frecvent televizoarele, fiind menţionate de 40% dintre respondenţi, electrocasnicele mici (39%), cum ar fi aspiratoarele, mixerele sau roboţii de bucătărie, şi telefoanele mobile (22%). Maşinile de spălat şi frigiderele sunt următoarele două categorii de produse prezente în preferinţele românilor pentru Black Friday, fiind amintite de 18%, respectiv 17% dintre cei intervievaţi cu privire la intenţia de achiziţie. Încăţămintea (6%) şi tabletele(8%) sunt produsele cel mai puţin căutate în această perioadă,
“Black Friday este un eveniment deja de tradiţie în România. În plus, observăm că în fiecare an sunt mai mulţi români care îşi exprimă dorinţa să cumpere ceva în cadrul acestei campanii. Acest lucru se datorează succesului ediţiilor precedente, apariţieiconstante de noi magazine implicate în eveniment, dar şi varietăţiitot mai mari a categoriilor de produse oferite la reducere”, explică Daniela Lazăr, Managing Director, MillwardBrown România.
Conform studiului, anul acesta, 44% dintre românii cu vârsta între 18 şi 65 de ani doresc să cumpere ceva de Black Friday („probabil voi cumpăra” sau „sigur voi cumpăra”). Comparativ cu 2012, aproape de trei ori mai multe persoane şi-au exprimat dorinţa de a cumpăra un produs de Black Friday anul acesta.
Segmentele de populaţie în rândul cărora se observă un nivel al intenţiei de cumpărare semnificativ mai ridicat,comparativ cu nivelul populaţiei generale, sunt bărbaţii şi tinerii (cei între 24 – 34 de ani).
eMAG se află în topul preferinţelor românilor, urmat de Altex şi Flanco. Comparativ cu anul trecut, singura modificare notabilă este scăderea semnificativă a numărului celor care iau în calcul Domo.
Cercetarea a fost realizată pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, în rândul a 2.000 de respondenţi din mediul urban şi rural, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani. Eroarea de eşantionare este de +/-2,2%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro