(P)Antreprenorul român care va reprezenta ţara noastră în finala competiţiei EY World Entrepreneur Of The Year este Levente Hugo Bara

Postat la 18 noiembrie 2015 329 afişări

(P)Antreprenorul român care va reprezenta ţara noastră în finala competiţiei EY World Entrepreneur Of The Year este Levente Hugo Bara

Levente Hugo Bara, Directorul General Supremia Grup, este Antreprenorul anului 2015 în România

Levente Hugo Bara, omul de afaceri din spatele afacerii Supremia Grup, a fost desemnat în cadrul unei ceremonii de gală câştigătorul competiţiei EY Entrepreneur Of The Year– România 2015. Antreprenorul a concurat alături de alţi 47 lideri de business în cadrul programului organizat de EY România şi va reprezenta ţara noastră în finala mondială EY World Entrepreneur Of The Year, unde va intra în competiţie alături de antreprenori din peste 60 de ţări.

Supremia Grup este jucătorul numărul unu al pieţei de ingrediente alimentare din România şi unul dintre jucătorii importanţi la nivelul pieţei europene. Grupul are 280 angajaţi, exportă pe 4 continente şi achiziţionează materie primă din 80 de ţări. Cifra de afaceri a atins deja 35 milioane EUR în 2015, Levente Hugo Bara estimând o cifră de afaceri de 38 milioane EUR până la sfârşitul anului.

De asemenea, în cadrul ceremoniei la care au participat peste 200 de reprezentanţi ai comunităţii de business, Dan Isai, CEO Salad Box, a primit titlul Emerging Entrepreneur Of The Year, iar Cristian Ispas, Director General Motivation, a primit titlul Social Entrepreneur Of The Year.

Salad Box, compania creată de Dan Isai în 2012, este în prezent al treilea lanţ de restaurante fast-food ca mărime din România. În 2015, veniturile Salad Box sunt estimate să ajungă la 14 milioane EUR, după ce în 2014 compania a înregistrat vânzări de 8,6 milioane de EUR. Pentru perioada următoare, strategia companiei se va concentra pe extinderea afacerii atât pe piaţa internă, cât şi în afara ţării, Salad Box fiind deja prezentă pe pieţele din Ungaria şi Germania.

La o cifră de afaceri de 2,8 milioane EUR şi un profit de 0,67 milioane EUR în 2014, Motivation SRL asigură aproximativ un sfert din bugetul fundaţiei cu acelaşi nume. În 2014, Motivation SRL a vândut la nivel naţional, prin cele 15 echipe regionale, 1.186 scaune rulante pentru persoane cu dizabilităţi, aproape dublu faţă de 2010. Profitul Motivation este investit în derularea de programe pentru creşterea gradului de integrare şi incluziune în comunitate a persoanelor cu dizabilităţi.

Antreprenorii sunt cei care percep oportunităţi acolo unde alţii văd obstacole, de aceea contribuie mai mult ca oricare alt grup la bunăstarea economică şi la crearea de locuri de muncă. Vreau să îi felicit pe câştigători şi pe toţi cei 48 de concurenţi deopotrivă, pentru viziunea şi pasiunea investite în afacerile pe care le-au dezvoltat, a spus Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.

Juriul EY Entrepreneur Of The Year – România 2015

Pentru selectarea câştigătorilor, juriul a examinat fiecare aplicaţie pe baza a şase criterii: spiritul antreprenorial, performanţa financiară, direcţia strategică, impactul asupra comunităţii, capacitatea de inovare şi integritatea personală.

Juriul care a stabilit finaliştii competiţiei şi a ales câştigătorii competiţiei Entrepreneur Of The Year este alcătuit din lideri ai comunităţii de afaceri din România:

  • Mircea Tudor, Preşedinte MB Telecom, câştigătorul marelui premiu în 2014 – Preşedintele juriului
  • Marius Ştefan, CEO Autonom Rent a Car şi unul dintre cei 6 finalişti ai primei ediţii Entrepreneur Of The Year România
  • Mihai Marcu, Preşedinte Medlife, membru al juriului şi la ediţia 2014 a competiţiei
  • Cornel Marian, Managing Partner Oresa Ventures, membru al juriului şi la ediţia 2014 a competiţiei
  • Omer Tetik, Director General Banca Transilvania, membru al juriului şi la ediţia 2014 a competiţiei

Cine sunt antreprenorii care au concurat în cadrul competiţiei EY Entrepreneur Of The Year – România 2015

La ediţia 2015 a competiţiei s-au înscris 60 de oameni de afaceri, faţă de 50 la prima ediţie, organizată anul trecut. 48 de antreprenori români au rămas în competiţia naţională EY Entrepreneur Of The Year, după verificarea îndeplinirii condiţiilor de eligibilitate, faţă de 40 de antreprenori în 2014. Companiile antreprenorilor eligibili totalizează venituri de 1,2 miliarde EUR şi 9.000 de angajaţi, cu venituri medii de 27 milioane de EUR pe companie şi un număr mediu de 200 de angajaţi în 2014. Antreprenorii au dezvoltat companii în sectoare diverse, de la produse de larg consum, agricultură şi construcţii, la servicii profesionale, tehnologie şi telecomunicaţii.

Finaliştii EY Entrepreneur Of The Year au fost următorii:

  1. Levente Hugo Bara, Supremia Grup
  2. Vasile Armenean, Betty Ice
  3. Doina Cepalis, Te-Rox Prod
  4. Philip Cox, Cramele Recaş
  5. Florin Madar, Temad Grup
  6. Marinela şi Ion Dragoi, Pet Star Holding

Cele trei premii la categoria Emerging Entrepreneur Of The Year au fost:

  1. Dan Isai, Salad Box – câştigător al titlului Emerging Entrepreneur Of The Year
  2. Monica Cadogan, Vivre Deco – locul al doilea
  3. Horaţiu Ţepes, Bilka Steel– locul al treilea

Din 2014, competiţia EY Entrepreneur Of The Year, singura competiţie antreprenorială care se organizează la nivel global, are loc şi în România. EY Entrepreneur of The Year se organizează în 145 de oraşe din 60 de ţări de aproape 30 de ani şi premiază antreprenorii pentru viziunea şi direcţia strategică cu care îşi cresc afacerile, pentru puterea de a inova, integritatea personală şi, nu în ultimul rând, pentru impactul pozitiv asupra comunităţii.

În acest an, 6 companii s-au alăturat ca sponsori ai competiţiei EY Entrepreneur Of The Year – România 2015: DAAS International Group, Vodafone România, Grupul City Grill, Daw Benţa România şi AROBS Transilvania Software, iar sponsor principal este compania FAN Courier.

“Ne-am bucurat să observăm la cei 48 de antreprenori concurenţi dorinţa de a-i inspira pe tinerii români, pentru ca aceştia să îşi urmeze propriile aspiraţii fără complexe, şi dorinţa de a vedea România pusă pe harta antreprenoriatului mondial. Marea majoritate a afacerilor concurente au crescut organic, prin propriile forţe, dar am văzut un interes din ce în ce mai mare pentru extinderea pe pieţele externe - la nivel regional, european sau chiar mondial”, a spus Alexandru Lupea, Partener şi Strategic Growth Markets Leader, EY România.

Pentru mai multe detalii despre program vă rugăm accesaţi http://www.eyromania.ro/eoty-2015

Urmărește Business Magazin

/actualitate/p-antreprenorul-roman-care-va-reprezenta-tara-noastra-in-finala-competitiei-ey-world-entrepreneur-of-the-year-este-levente-hugo-bara-14891010
14891010
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.