Ce se întâmplă cu magazinele Metro şi LaDoiPaşi în România
Reţeaua de magazine de proximitate LaDoiPaşi a ajuns la un pas de 1.900 de magazine la nivel naţional după ce în primele zece luni au fost inaugurate 281 de unităţi şi închise 95.
♦ LaDoiPaşi este o reţea de magazine de proximitate care se dezvoltă în sistem de franciză.
Reţeaua de magazine de proximitate LaDoiPaşi a ajuns la un pas de 1.900 de magazine la nivel naţional după ce în primele zece luni au fost inaugurate 281 de unităţi şi închise 95. După numărul total de spaţii de vânzare, acesta este astăzi cel mai extins retailer din România, conform datelor ZF. Pe poziţia secundă se află Profi, cu circa 1.600 de magazine. Acum circa doi ani cele două lanţuri se băteau cot la cot pentru prima poziţie, dar între timp LaDoiPaşi a mizat pe o extindere mai agresivă, în timp ce Profi a pariat pe remodelări mai multe şi pe doar 100 de deschideri în 2022.
„La momentul actual, franciza LaDoiPaşi numără peste 1.890 de magazine la nivel naţional şi ne propunem să ajungem la 2.000 de unităţi până în 2023. În primele 10 luni ale acestui an, am inaugurat 281 de magazine şi au fost 95 de închideri“, spune Adrian Ariciu, CEO al Metro România.
LaDoiPaşi este o franciză dezvoltată de grupul german Metro în 2012. Magazinele LaDoiPaşi nu sunt deţinute de nemţi, ci de francizaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro