Ce se întâmplă cu producţiile de filme în perioada pandemiei
Dacă lucrul la diverse producţii pentru micul şi marele ecran a trebuit oprit din cauza situaţiei actuale, asta nu înseamnă că altele noi nu trebuie pregătite din timp.
Ceea ce presupune, scrie The Guardian, şi o şansă pentru cei aflaţi la început de drum, mai ales că anumite succese recente, cum ar fi serialele „Killing Eve” ori „Stranger Things”, sunt creaţii ale unor scenarişti necunoscuţi.
Căutătorii de talente au acum mai mult timp la dispoziţie să încerce să găsească persoane dornice de afirmare, scenariştii fiind invitaţi să trimită scenarii către agenţii specializate, iar diverse edituri vestice anunţând că acceptă să li se trimită lucrări de către cei care aspiră să fie scriitori, fără ca aceştia să mai fie nevoiţi să apeleze la un agent literar mai întâi. Un motiv, explică editura HarperCollins, este acela că, nemaifiind nevoiţi să piardă timp cu transportul de acasă la muncă şi înapoi, angajaţii săi au mai mult timp pentru citit texte noi.
În domeniul filmului, case de producţie solicită proiecte noi de la colaboratorii vechi ori caută pe internet filmuleţe care să le atragă atenţia şi în care s-ar putea găsi viitoare staruri, în dorinţa de a fi gata de a trece la treabă când se vor relaxa restricţiile care momentan le-au oprit activitatea.
Alţii profită de pandemie graţie cererii în creştere, cum ar fi studiourile care oferă servicii de efecte vizuale şi grafică computerizată, la care apelează cei cu filme aproape de final, care, pentru a le putea termina, optează să înlocuiască scene cu oameni cu astfel de scene create pe computer.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro