Ce se va întâmpla cu pasagerii Ryanair ale căror zboruri vor fi anulate. CEO-ul Ryanair: ”Este un dezastru pe care ni-l asumăm”
Ryanair a confirmat astăzi, 18 septembrie, lista zborurilor anulate – care au ajuns la mai puţin de 50 pe zi – între joi, 21 septembrie şi marţi, 31 octombrie.
Potrivit reprezentanţilor companiei, lista completă a zborurilor anulate va fi publicată pe site-ul Ryanair mai târziu în cursul zilei, iar clienţii afectaţi de aceste anulări vor primi e-mail-uri cu oferte alternative de zboruri sau cu rambursări complete ale costului biletelor; precum şi drepturile lor prevăzute în legea EU261 cu privire la modificările de acest tip. Deocamdată, aeroporturile despre care se ştie că unul dintre zboruri nu va mai opera în următoarele şase săptămâni sunt următoarele: Barcelona (o linie din 12 linii de zbor), Bruxelles Charleroi (1 din 13), Dublom (1 din 23), Lisabona (1 din 4), Londra Stansted (2 din 41), Madrid (1 din 13), Milano Bergamo (1 din 14), Porto (1 din 8), Roma Fiumicino (1 din 3).
Reprezentanţii Ryanair au declarat într-un comunicat de presă că îşi exprimă regretele sincere şi îşi cer scuze pentru aceste anulări; au subliniat totodată că acestea vor afecta mai puţin de 2% dintre clienţii companiei în următoarele şase săptămâni, iar majoritatea pasagerilor vor primi variante alternative de zbor în aceeaşi zi sau în următoarea. Pentru pasagerii care nu se va întâmpla acest lucru sau care nu doresc să accepte alternativele oferite de Ryanair, li se vor restitui banii pentru biletele cumpărate şi compensaţiile prevăzute în EU261.
”98% dintre clienţii noştri nu vor fi afectaţi de aceste anulări în următoarele şase săptămâni, dar ne cerem scuze fără rezerve acelor clienţi cărora călătoria le-a fost întreruptă şi îi asigurăm că am făcut tot ce a putut pentru a ne asigura că îi vom reacomoda pe majoritatea dintre ei în zboruri alternative în aceeaşi zi sau în următoarea. Ryanair nu duce lipsă de piloţi – am reuşit să funcţionăm la capacitate maximă în lunile de vârf iunie, iulie şi august – dar am încurcat alocarea concediilor anuale ale piloţilor în septembrie şi octombrie fiindcă încercăm să alocăm un concediu pentru un an întreg într—o perioadă de nouă luni, din aprilie în decembrie. Această problemă nu va mai apărea anul viitor, Ryanair se întoarce la concediul calendaristic cuprins între 1 ianuarie şi 31 decembrie 2018. Este un dezastru pe care ni-l asumăm. Îmi cer scuze sincere pentru orice îngrijorare cauzată clienţilor noştri în weekendul care a trecut. Am luat decizia să anulăm această mica proporţie de 2.500 de zboruri pentru a oferi rezervele suplimentare de personal necesare şi a proteja punctualitatea celorlalte 98% din zborurile care nu vor fi afectate de aceste anulări”, a declarat Michael O’Leary, CEO-ul Ryanair.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro