Ce strica cel mai des romanii la iPhone si cât timp le ia să-l repare?

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 11 iulie 2013 921 afişări

80% dintre posesorii de iPhone care apelează la servicii de reparaţie au displayul spart, potrivit lui Mihai Dogioiu, project managerulwww.thefixer.ro.“Peste 80% dintre telefoanele servisate au avut display-ul spart, în timp ce serviciile de water damage şi cele de înlocuire a butonului de home reprezintă diferenţa corespunzătoare", declară Mihai Dogioiu.

Ce strica cel mai des romanii la iPhone si cât timp le ia să-l repare?

Potrivit unui studiu făcut de companie, utilizatorii au o durată medie de aşteptare, până să apeleze la serviciile unui service specializat, de aproximativ două luni de la evenimentul care a dus la stricarea dispozitivului mobil.

Cei mai multi sustin ca nu au avut timp sa isi repare telefonul, nu aveau asigurare sau nu isi puteau permite reparatia, motiv pentru care au preferat sa suporte defectiunea.

Comparativ cu Romania, un studiu din piata britanica sustine faptul ca un sfert din proprietarii de iPhone au ecranul spart, conform mobileinsurance.co.uk/.

Acestia  au fost intrebati daca displayul lor este spart, crapat sau deteriorat in orice fel iar 23% au raspuns afirmativ. Durata medie de timp necesar pentru a-si duce smartphone-ul la reparat sau pentru a cere asistenta specializata a fost, in acest caz, de aproximativ sase luni.

In plus 31% dintre acestia au sustinut faptul ca nu s-ar deranja sa isi repare defectiunea din lipsa de timp. Efortul necesar pentru a merge la un service si a-si lasa telefonul acolo o perioada este, de asemenea, pe lista motivelor pentru care majoritatea aleg sa nu isi repare device-ul imediat ce s-a defectat.

Cei care au un iPhone pentru care plătesc asigurare (1,95 euro pe lună pentru un device de cel mult 12 luni) reuşesc să-şi repare telefoanele mai repede.

Un alt serviciu de pe piaţa este repararea iPhone-urilor direct la domiciliul clientului. Acest serviciu este nou pe piata din Romania si promite sa-ti repare iPhone-ul, iPodul sau iPadul in cel mult doua ore de la semnalarea defectiunii, sustin initiatorii proiectului TheFixer. In plus, pentru clientii din afara Bucurestiului, exista kituri do-it-yourself, care pot fi comandate de pe site alaturi de toate instructiunile necesare pentru a duce treaba la bun sfarsit.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
iphone,
servicii,
defectiune
/actualitate/ce-strica-cel-mai-des-romanii-la-iphone-si-cat-timp-le-ia-sa-l-repare-11116178
11116178
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.