Cei mai mari advertiseri de pe TikTok se pregătesc de furtuna care va urma dacă aplicaţia va fi interzisă în SUA. TikTok a generat vânzări de 16 mld. dolari în SUA anul trecut
Agenţiile care îi reprezintă pe cei mai mari advertiseri ai TikTok elaborează planuri de urgenţă în contextul în care SUA se pregătesc să interzică populara aplicaţie video, inclusiv să caute clauze de întrerupere în contractele lor de marketing, scrie FT.
ByteDance, societatea mamă chineză a TikTok, a primit termen până în ianuarie pentru a renunţa la afacerile sale din SUA sau pentru a se confrunta cu interzicerea aplicaţiei de către legislatorii americani, care sunt îngrijoraţi de securitate din cauza legăturilor sale cu China.
Platforma social media, cu peste 1 miliard de utilizatori la nivel mondial, a devenit o parte esenţială a strategiilor de marketing ale multor mărci, având în vedere popularitatea sa uriaşă, în special în rândul publicului tânăr, care este mai puţin predispus la publicitatea tradiţională, cum ar fi televiziunea.
TikTok a generat vânzări de 16 miliarde de dolari în SUA anul trecut, predominant din publicitate, au declarat pentru Financial Times persoane care cunosc situaţia financiară a companiei.
Cu toate acestea, mai mulţi şefi din domeniul publicităţii afirmă că echipele lor elaborează în prezent planuri alternative pentru anul viitor, în cazul în care TikTok va fi eliminat din SUA, una dintre cele mai importante pieţe de publicitate din lume.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro