Cel mai mare proprietar de malluri din România finalizează a doua etapă de modernizare a proiectului Shopping City din Buzău. Investiţia totală este estimată la 16 mil. euro

Autor: Cristina Bellu Postat la 02 decembrie 2019 301 afişări

NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor imobiliar din România, anunţă încheierea celei de-a doua etape de extindere şi modernizare a proiectului Shopping City Buzău, odată cu inaugurarea unei zone noi de food court.

Cel mai mare proprietar de malluri din România finalizează a doua etapă de modernizare a proiectului Shopping City din Buzău. Investiţia totală este estimată la 16 mil. euro

NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor imobiliar din România, anunţă încheierea celei de-a doua etape de extindere şi modernizare a proiectului Shopping City Buzău, odată cu inaugurarea unei zone noi de food court.

Finalizarea întregului proces de extindere şi modernizare a mallului Shopping City Buzău este estimat pentru jumătatea anului viitor, în urma unei investiţii totale de 16 mil. euro.

“Extinderea şi modernizarea Shopping City Buzău reprezintă o investiţie de 16 milioane de euro, pe care NEPI Rockcastle o face în dezvoltarea oraşului şi regiunii. În plus, lucrările, ce au debutat în octombrie 2018, implică şi forţă de muncă locală, o treime dintre cei peste 400 de muncitori de pe şantier fiind localnici. Alte peste 120 de locuri de muncă permanente vor fi create odată cu deschiderea noilor magazine din cadrul extensiei”, transmit reprezentanţii companiei.

NEPI Rockcastle  a înregistrat o creştere a cererii pentru produsele din zona food, de peste 20%, în 2019, potrivit declaraţiilor făcute de Iuliu Bartha, Asset Manager la NEPI Rockcastle în cadrul conferinţei ZF Malluri&Centre Comerciale ’19.

„Am avut o creştere foarte mare pe partea de food, o creştere de peste 20%. 2019 a fost un an bun, cu creşteri semnificative şi pentru segmentele fashion şi entertainment”.

În cadrul proiectului Shopping City Buzău, KFC se va redeschide într-un spaţiu mai mare şi cu un design ce reflectă cel mai nou concept al brandului. În plus, vizitatorii mallului vor mai regăsi în acelaşi areal şi branduri precum McDonalds, Spartan, Mesopotamia, Mado sau Toledo.

Printre brandurile de fashion aflate în premieră în oraş se regăsesc LC Waikiki şi Hervis, în timp ce zona de beauty aduce inaugurarea primului magazin Yves Rocher. Tot pe lista premierelor se mai regăsesc Victoria Home, OptiBlu şi Farmacia Max. Concomitent, Orsay, Pepco, Picasso, Exigent, Jolidon şi Class sunt brandurile care se vor reloca în spaţii noi, din cadrul extensiei Shopping City Buzău. Suprafaţa suplimentară de aproximativ 6.000 de metri pătraţi va mai găzdui şi cel mai mare cinematograf multiplex din regiune, care va fi inaugurat, de asemenea, în 2020.

NEPI Rockcastle este principalul grup de investiţii şi dezvoltare imobiliară din Europa Centrală şi de Est.

Grupul detine o poziţie dominantă în România, Polonia şi Slovacia şi o prezenţă puternică în Croaţia, Bulgaria, Ungaria, Republica Cehă, Serbia şi Lituania.

Din portofoliul NEPI Rockcastle fac parte Mega Mall, Promenada Mall, Vulcan Value Centre, Shopping City Timişoara, City Park Constanta, Ploieşti Shopping City, Brăila Mall, Galaţi Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamţ, Shopping City Satu Mare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Shopping City Buzău,
NEPI Rockcastle

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.