Cine este antreprenorul care face afaceri de peste 20 de milioane de euro cu duty free-ul din aeroportul Henri Coandă
Millenium Pro Design SRL, compania care operează activităţile duty free-ului de pe aeroportul din Otopeni, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de aproximativ 98 de milioane de lei (circa 22 de milioane de euro) şi un profit net de 6,7 milioane de lei (1,5 milioane de euro), la un număr mediu de 247 de angajaţi, potrivit celor mai recente informaţii publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe.
Potrivit informaţiilor de la Registrul Comerţului, compania are un capital social de 9.200 de lei şi este deţinută în proporţie de 72,17% de Roşca Emil şi de firma Heinrig Impex SRL, în proporţie de 27,83%. Heinrig Impex este, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei, o companie cu capital 100% german specializată în distribuţia şi comercializarea unei game diverse de produse reprezentantive pentru cele mai renumite case producătoare de băuturi alcoolice, ţigarete, dulciuri, parfumerie, produse cosmetice şi accesorii.
O prezenţă discretă în presă, Emil Roşca este unul dintre oamenii de afaceri care stau în spatele lansării mărcii Bigotti pe piaţa românească. Originar din Cluj-Napoca, Roşca a vrut să ajungă arhitect, şi-a continuat studiile şi a lucrat şi în marketing, potrivit unuia dintre puţinele interviuri acordate presei de profil, publicat în 2003 în suplimentul Ziarului Financiar După Afaceri Premium. Roşca a absolvit Institutul de Arhitectura "Ion Mincu" din Bucuresti în 1993, iar din 1996 a fost marketing manager al Graffitti, compania care distribuia Bigotti pe piaţa locală.
Roşca a ajuns pentru prima dată în Bucureşti în 1986, unde a rămas pe toata perioada facultăţii. Spiritul antreprenorial l-a impins pe perioada studentiei si la miscari mai putin reusite."In al cincilea an de facultate am infiintat impreuna cu cativa colegi un birou de arhitectura. Nu am avut succesul scontat. Era prematur pentru piata ceea ce ofeream noi sau poate ca nu aveam experienta necesara", declara el atunci.
Primul program Bigotti pe care l-a introdus pe piaţa românească a fost cel de cravate, in 1995, ulterior au lansat şi programele de cămăşi, pielărie, costume. Potrivit informaţiilor de pe site-ul Bigotti, lanţul este format dintr-un magazine online, 6 magazine în Bucureşti şi 18 magazine în oraşe importante din ţară.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro