Clienţii Blue Air pot achiziţiona biletele şi de la terminalele PayPoint
Operatorul aerian low-cost Blue Air a anunţat introducerea unei noi metode de plată a biletelor de avion, prin intermediul terminalelor operatorului de plăţi PayPoint.
"Noul parteneriat cu PayPoint face parte dintr-un program amplu de diversificare şi simplificare a plăţii biletelor de avion. Această nouă modalitate de plată se alătură celorlalte opţiuni de achitare a biletelor de avion, respectiv plata prin card, depunere numerar, CardAvantaj (plata în rate)", a declarant, într-un comunicat, Gheorghe Răcaru, directorul general al Blue Air.
Pentru a beneficia de această variantă, pasagerii trebuie să selecteze opţiunea de plată prin PayPoint la achiziţionarea online a biletelor de călătorie prin website-ul Blue Air.
Ulterior, se generează online un document prevăzut cu un cod de bare şi un cod de referinţă format dintr-un şir de caractere. Clientul merge în cel mai apropiat magazin partener PayPoint în termen de maxim 24 ore de la data rezervării, unde fie îi înmânează agentului comercial codul de bare pe suport de hârtie, pentru a-l scana, fie îi comunică acestuia codul de referinţă.
Clientul plăteşte în numerar şi primeşte la final un bon emis de terminal cu toate detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul).
Firma Airline Management Solutions, înfiinţată de patru acţionari români, a preluat în mai 2013 fondul de comerţ al Blue Air, companie controlată de omul de afaceri Nelu Iordache.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro