Clientii Bringo care comandă produse din hipermarketurile Carrefour vor putea să returneze ambalajele SGR direct la livrator. Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 lei şi 3,5 lei

Autor: Roxana Rosu Postat la 08 octombrie 2024 20 afişări

Clientii Bringo care comandă produse din hipermarketurile Carrefour vor putea să returneze ambalajele SGR direct la livrator. Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 lei şi 3,5 lei

Clientii care utilizează serviciul de livrare Bringo pentru a comanda produse din hipermarketurile Carrefour vor putea să returneze ambalajele SGR direct la livrator, recuperând garantia de 50 de bani, pe care o pot folosi la următoarea comandă.

Serviciul nu se aplică pentru hipermarketurile Carrefour din Bacău, Reşiţa şi Mangalia.

Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 lei şi 3,5 lei în funcţie de numărul de ambalaje colectate şi reprezintă costul operaţional care permite funcţionarea serviciului.

„Parteneriatul nostru cu Bringo şi prezenţa noastră în e-commerce au avut întotdeauna scopul de a simplifica viaţa clienţilor noştri. Cu această abordare în minte am pornit şi această nouă funcţionalitate: să facem returnarea ambalajelor SGR mai accesibilă şi convenabilă pentru clienţii noştri. Prin opţiunea de a returna ambalajele cu garanţie direct de la domiciliu, ne propunem să răspundem - în continuare - nevoilor clienţilor într-un mod inovator şi responsabil. Timpul este una dintre cele mai valoroase resurse. Ne dorim să le oferim românilor soluţii eficiente care să le permită să dedice mai mult timp lucrurilor importante pentru ei,  fără să sacrifice iniţiative esenţiale pentru dezvoltarea sustenabilă a României, cum este Sistemul Garanţie-Returnare”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.

De la lansarea serviciului, la începutul lunii iulie, s-au colectat 328.000 de ambalaje prin aplicaţia Bringo.

În Sistemul Garanţie- Returnare sunt incluse ambalaje din plastic, sticlă sau metal cu volum între 0.1L-3L. Sacii trebuie să fie sigilaţi şi curaţi, pentru a asigura integritatea şi trasabilitatea ambalajelor.

„Inovaţia reprezintă fundaţia Bringo şi modul prin care ne asigurăm că misiunea noastră este îndeplinită - înţelegerea şi acomodarea nevoilor utilizatorilor noştri. De la lansarea companiei, prima din ţară care oferă serviciul de shopping delivery, la Bringo Mall, care schimbă felul în care românii cumpără online şi până la acest nou proiect alături de Carrefour, care le facilitează clienţilor aderarea la SGR, un proiect ambiţios şi atât de important pentru viitorul nostru, al tuturor, toţi aceşti paşi subliniază angajamentul Bringo”, a declarat Florina Dobre, CEO Bringo.

Bringo este prezent la nivel naţional în 37 oraşe şi are 180 de vendori disponibili în aplicaţie, Carrefour România fiind cel mai important partener de e-grocery.

Odată cu achiziţia operaţiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 oraşe din ţară şi ajunge în top trei jucători de pe piaţa de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru  peste 17.000 de angajaţi.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
serviciu,
ambalaje,
carrefour,
clienti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.