Compania americană de outsourcing CGS deschide al şaptea centru din România, la Constanţa, şi angajează 600 de programatori
Compania americană de outsourcing Computer Generated Solutions (CGS) va deschide un nou centru în Constanţa, al şaptelea din România, şi vrea să angajeze 600 de persoane, pentru a derula proiecte în zona financiară, tehnică, de vânzări şi customer service.
Compania americană de outsourcing Computer Generated Solutions (CGS) va deschide un nou centru în Constanţa, al şaptelea din România, şi vrea să angajeze 600 de persoane, pentru a derula proiecte în zona financiară, tehnică, de vânzări şi customer service.
“Creşterea businessului din ultimul an a atras după sine nevoia de majorare a numărului de angajaţi. Astfel, deschiderea unui nou centru CGS pe piaţa locală a venit ca un pas firesc, iar alegerea oraşului Constanţa a fost determinată de disponibilitatea ridicată de pe piaţa muncii, având în vedere că vom avea nevoie de aproximativ 600 de angajaţi în următorii trei ani, dar şi de proximitatea faţă de Bucureşti”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
Potrivit acestuia, Constanţa a fost un oraş ocolit de către Computer Generated Solutions, şi nu numai, în ultimii 10 ani deoarece piaţa muncii avea o caracteristică sezonieră puternică. Tinerii, segment targetat de companie, preferau să lucreze în domenii precum HoReCa pe perioada verii, de multe ori fără contracte oficiale de muncă, pentru câştiguri cu care o companie plătitoare de taxe greu poate concura. În ultimii ani însă, contextul s-a schimbat, iar piaţa forţei de muncă din Constanţa s-a reglementat şi ponderea salarizărilor nefiscalizate s-a diminuat. Astfel, perspectiva angajării într-o companie precum CGS România, unde stabilitatea locului de muncă este asigurată, reprezintă un avantaj tot mai mare.
“În acest context suntem de părere că oraşul Constanţa ne va oferi posibilitatea de a angaja 600 de tineri în următorii ani. Aceştia, vor deservi proiecte similare cu cele pe care le operăm în celelalte şase centre CGS România, din zona financiară, tehnică, de vânzări şi customer service. De asemenea, şi în Constanţa vom oferi salarii şi beneficii peste media pieţei locale şi naţionale”, a mai spus Vladimir Sterescu.
Reprezentantul companiei a mai adăugat că CGS România este în plin proces de recrutare pentru noul sediu inaugurat. Compania va angaja, în principal, tineri care îşi doresc poziţii în cadrul cărora să performeze şi să aibă acces la un plan de carieră pe termen lung, cu posibilitatea de evoluţie. De asemenea, CGS vizează vorbitori de limba engleză, franceză, spaniolă, italiană şi turcă, cu abilităţi de negociere şi gestionare a relaţiei cu clienţii.
Compania americană CGS este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piaţa din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanţa şi Galaţi.
CGS are 4.000 de angajaţi în România, principalele servicii oferite fiind customer care, suport tehnic, help desk, telesales şi alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicaţiilor, IT, bănci, asigurări şi retail.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro