Compania germană Bosch a inaugurat un hub global de achiziţii la Timişoara şi a extins segmentele de business acoperite de divizia locală
Compania germană Bosch a inaugurat un hub global de achiziţii la Timişoara, unde lucrează în prezent 50 de angajaţi. şi a extins segmentele de business reprezentate la nivelul diviziei locale Service Solutions.
Noul departament de Achiziţii Strategice Indirecte se va ocupa de managementul furnizorilor şi al tuturor părţilor interesate, negocierile contractuale care vizează solicitările clienţilor din toate regiunile Europei, precum şi alte sarcini strategice.
”Departamentul nostru acoperă întreaga paletă de activităţi care au legătură cu zona de achiziţii, de la cercetarea pieţei până la managementul contractelor pe care le gestionăm cu ajutorul unui software avansat de achiziţii de tip „Source to Contract”, dezvoltat pe o platforma Cloud. Acest aspect le oferă colegilor noştri foarte multe perspective de dezvoltare şi de creştere”, menţionează Adrian Comănean, managerul hub-ului de achiziţii din Timişoara.
Noul hub-ul de achiziţii de la Timişoara va administra achiziţiile globale pentru o serie de categorii de servicii şi produse, cum ar fi serviciile logistice, cele profesionale, echipamente şi servicii IT, utilaje şi linii de producţie, operaţiuni de întreţinere a echipamentelor de producţie (MRO), servicii de management al clădirilor, precum şi pentru gestionarea corectă şi eficientă a tuturor nevoilor provenite de la locaţiile din Grupul Bosch, la nivel european.
„Timişoara este deja, de ceva vreme, unul dintre hub-urile Global Business Services (GS), astfel că decizia de a pune bazele unui hub de achiziţii aici a venit oarecum natural. De asemenea, ne-a fost foarte uşor să aderăm la infrastructura şi la metodele de lucru pe care le-am găsit aici şi mă bucur să văd că rezultatele obţinute până acum sunt foarte bune”, spune Steffen Hammer, vicepreşedinte al diviziei de Achiziţii Indirecte pentru categorii non-tehnice.
Bosch Services Solutions din Timişoara a angajat anul trecut aproximativ 600 de persoane specializate în domenii precum dezvoltare software, IT Help Desk, customer service, controlling, contabilitate, project management, logistică, achiziţii şi vânzări, dintre care 50 de specialişti lucrează exclusiv în cadrul noului departament.
„Este impresionant cât de mult s-a dezvoltat, a crescut şi evoluat această echipă în doar un an de activitate. Integrarea noilor colegi în cadrul echipei globale a fost o surpriză extrem de plăcută, în special prin prisma relaţionării cu partenerii cheie şi a rezultatelor înregistrate”, a precizat Jaroslav Moravek, vicepreşedinte al diviziei de Achiziţii Indirecte pentru categorii tehnice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro