Compania Secom estimează afaceri de 12 milioane de euro în 2014
Compania Secom, cu activităţi legate de importul şi comercializarea de suplimente alimentare, estimează până la finalul anului afaceri de 12 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul 2013. Creşterea a fost susţinută de portofoliul de peste 200 de produse şi de strategia de business pe care a adoptat-o compania.
În primele zece luni ale anului, Secom a investit 1,7 milioane de euro în promovare, extinderea reţelei de retail, dezvoltarea portofoliului şi programe pentru angajaţi. De la începutul anului, compania a deschis patru noi magazine de prezentare şi vânzare, în Bucureşti, Iaşi şi Ploieşti, în urma unei investiţii totale de 160.000 de euro. Secom a ajuns în prezent la şase unităţi.
Compania are în prezent 107 angajaţi, faţă de 77, la finalul lunii decembrie 2013.
“Dorim să ne consolidăm reţeaua proprie de retail, astfel încât să avem câte un magazin în fiecare oraş reprezentativ din România”, afirmă Andrei Costea, managing partner al Secom.
Importatorul de produse naturiste Secom este deţinut în totalitate de familia Costea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro