Companiile plătesc zeci de mii de euro să îşi trimită angajaţii şi partenerii în Bali, Myanmar sau Mallorca. „A revenit cererea pentru vacanţe de tip recompensare“

Autor: Mirabela Tiron Postat la 22 august 2022 38 afişări

Carmen Pavel, şefa agenţiei de turism J’Info Tours, una din cele mai mari de pe piaţă, spune că vânzările companiei au crescut cu 22% în prima jumătate a acestui an pe fondul creşterii cererii pentru vacanţe, dar şi pentru deplasările organizate de companii.

Companiile plătesc zeci de mii de euro să îşi trimită angajaţii şi partenerii în Bali, Myanmar sau Mallorca. „A revenit cererea pentru vacanţe de tip recompensare“

J’Info Tours: O companie din farma a trimis 27 de angajaţi o săptămână în Mallorca, iar două firme din agricultură au solicitat vacanţe în Bali şi Myanmar.

Carmen Pavel, şefa agenţiei de turism J’Info Tours, una din cele mai mari de pe piaţă, spune că vânzările companiei au crescut cu 22% în prima jumătate a acestui an pe fondul creşterii cererii pentru vacanţe, dar şi pentru deplasările organizate de companii.

„Mai multe companii au organizat în străinătate deplasări de tip incentive, de stimulare a angajaţilor sau partenerilor. O companie din farma a trimis 27 de angajaţi într-o vacanţă de o săptămână în Palma de Mallorca, pentru 1700 de euro de persoană. O firmă din agricultură a trimis 63 de persoane într-o vacanţă în Polonia, a plătit 1000 de euro de persoană. Acum pregătim pentru o firmă ce se ocupă de îngrăşăminte o deplasare tip incentive (de recompensare - n.red) pentru 35 de persoane în Bali, la 2.800 de euro de persoană. O altă firmă din agricultură trimite 28 de persoane în Myanmar, pentru 3500 de euro de persoană“, a spus pentru ZF Carmen Pavel, proprietara agenţiei de turism J’Info Tours, una din cele mai mari de pe piaţa locală.

Agenţia de turism J’Info Tours are în portofoliu multinaţionale din domeniile farmaceutic, auto, IT, ciment sau din industria tutunului şi agricultură. Prin intermediul J’Info Tours acestea achiziţionează bilete de avion, rezervă camere de hotel sau organizează traininguri, deplasări de business sau alte evenimente.  Business travel genera 67% din venituri înainte de Covid-19 dar  s-a prăbuşit în ultimii doi ani pe fondul pandemiei. Compania emitea bilete de avion pentru companii dar organiza şi deplasări de tip incentive, teambuildinguri şi alte evenimente

Pe lângă deplasările solicitate de companii, J’Info Tours îşi asigură un procent semnificativ în vânzări din vacanţele şi circuitele exotice.

„Vacanţele exotice ne asigură  20% din  afa­ceri, a revenit cererea pentru circuite în des­tinaţii îndepărtate. Am vândut circuite de două săptămâni în SUA – Hawaii sau Miami –, la 3.200 de euro“, a mai adăugat ea.“

„Mai mult, ea mai spune că sunt clienţi care alocă bugete de peste 10.000 de euro de persoană pentru a beneficia de o vacanţă cu zbor la business class şi cazare în resorturi de lux.

„Cea mai scumpă vacanţă este un pachet de 25.000 de euro pentru Maldive pentru un cuplu, care a zburat la business class şi se cazează la cinci stele în water bungalow.  Am avut cerere şi pentru Panama, Honduras sau Nicaragua, 4500 de euro pentru două săptămâni“.

Carmen Pavel a pus bazele agenţiei de turism în 1990 alături de soţul ei. Aurel Pavel, de profesie inginer IT şi care a lucrat mai mulţi ani la rând ca ghid turistic. Cei doi antreprenori controlează pe lângă agenţia de turism şi pensiuni, la Snagov au pensiunea Casa de Lago, la  Bran deţin pensiunea Hanu Oierilor, iar în Poiana Ţapului au vila Marie Angelle, potrivit ultimelor date.

Românii au cheltuit aproape 3,2 miliarde de euro pe deplasări în străinătate în prima jumătate a anului acesta, nivel record  faţă de 1,7 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut, când erau impuse restricţii de călătorie pe fondul pandemiei Covid 19, arată datele oficiale de la BNR. Suma cheltuită pe vacanţe în afara ţării este mai mare faţă de cea înregistrată în ianuarie-iunie 2019, anul de referinţă în turism, când se înregistra valoarea de 1,9 miliarde de euro, mai arată datele oficiale. În acest ritm, până la final de an, suma lăsată de români în străinătate ar putea ajunge la 6 miliarde de euro.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.