CSR 2022. Campania „Zilele Protecţiei Solare” - L'Oréal România
Motivaţie:
Potrivit reprezentanţilor L'Oréal România, care citează datele skincancer.org, 99% din cazurile de melanom sunt vindecabile, dacă acestea sunt descoperite la timp, iar pentru acest lucru, prevenţia este un pas esenţial. „În Europa, anual sunt declarate decedate peste 27.000 de persoane din cauza cancerului de piele (GLOBOCAN 2018), iar în România mortalitatea este peste media europeană, indicând faptul că boala este depistată mai târziu, în stadii mai avansate. Cea mai eficientă metodă de prevenire a melanomului este, potrivit medicilor dermatologi, verificarea constantă a aluniţelor.” În acest context, La Roche-Posay desfăşoară de peste 12 ani o campanie naţională prin care românii îşi pot verifica gratuit aluniţele. Lansată în 2011, campania „Zilele Protecţiei Solare” este un program de educare, prevenţie şi conştientizare a riscului de expunere neprotejată la soare şi a apariţiei melanomului. În cadrul acestei campanii, brandul La Roche-Posay oferă consultaţii gratuite pentru verificarea aluniţelor de către medicii dermatologi, implicaţi voluntar.
Descrierea proiectului:
În 2022, campania „Zilele Protecţiei Solare” a debutat în aceeaşi perioadă cu startul campaniei globale EuroMelanoma Day (mai) şi a fost activă timp de patru luni. Luând în considerare obiectivul de a face dermatologia accesibilă tuturor, pe lângă consultaţiile gratuite care s-au desfăşurat în cabinetele medicilor dermatologi, La Roche-Posay a creat o caravană mobilă care, timp de şase săptămâni, a fost amplasată în proximitatea unor zone cu trafic intens, ajungând astfel la cât mai mulţi pacienţi. În cadrul caravanei, alături de medici dermatologi, au fost efectuate consultaţii gratuite ale aluniţelor.
Rezultate:
În cadrul campaniei desfăşurate în 2022 au participat peste 370 de medici dermatologi din 55 de oraşe şi au fost consultaţi peste 8.300 pacienţi (Ă80% vs. 2021). Au fost descoperite peste 324 de leziuni suspecte şi 95 de cazuri de melanom. În opinia reprezentanţilor L'Oréal România, implicarea companiilor din România în proiecte de responsabilitate socială este crucială, deoarece aceste acţiuni sunt o parte integrantă a societăţii şi joacă un rol critic în modelarea acesteia. „Odată cu puterea economică vine şi o mai mare răspundere de a avea un succes sustenabil, de a contribui la soluţionarea celor mai presante provocări de mediu şi sociale.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro