CSR 2022. Responsabilitate pentru cultură, natură şi societate - Kärcher România
Motivaţie:
Responsabilitatea socială este parte integrantă a strategiei companiei şi reflectă filosofia şi valorile cu care se identifică, spune Monica Iavorschi, Managing Director, Kärcher Romania. „La fel cum avem o datorie faţă de clienţii noştri, avem o datorie şi faţă de mediu şi societate, de aceea alegem să ne implicăm în activităţi de responsabilitate socială cu fiecare ocazie. Sprijinirea Asociaţiei SOS Satele Copiilor, a fundaţiei Amurtel, precum şi a Crucii Roşii au fost un pas natural în continuarea acestei misiuni. Am ales SOS Satele Copiilor, precum şi celelalte fundaţii deoarce considerăm că prin sprijinirea acestora reuşim să îndeplinim cu succes rolul nostru în curăţarea mediului şi sprijinirea persoanelor aflate în nevoie.” Potrivit ei, este important ca organizaţiile să se implice în proiecte de responsabilitate socială deoarece succesul vine împreună cu responsabilitatea, iar a fi un bun cetăţean corporatist înseamnă a-ţi asuma responsabilitatea. „Acest lucru este cu atât mai adevărat într-o lume în care sprijinul reciproc devine tot mai mult un lucru care ţine de trecut. În calitate de companie de familie, vrem să ne asumăm responsabilitatea. Indiferent dacă este vorba de SOS Satele Copiilor, de clădiri istorice sau utilizarea economică a resurselor, precum materiile prime, energia şi apa, îndeplinim rolul nostru în curăţarea mediului şi sprijinirea persoanelor aflate în nevoie.”
Descrierea proiectului:
Campania ţinteşte copiii şi tinerii din toate programele SOS din Bucureşti, Bacău, Cisnădie, dar şi din alte zone din ţară, unde SOS activează prin centre de îngrijire. Parte din campanie este evenimentul „Jocurile copilăriei” organizat de către Asociaţia SOS Satele Copiilor şi sprijinit anul acesta de Kärcher Romania. Evenimentul se desfăşoară anual şi adună copiii şi tinerii înscrişi în programele SOS pentru a sărbători Ziua Internaţională a Copilului. Anul acesta, peste 50 de copii au luat parte la o serie de activităţi: momente artistice, ateliere de pictură, confecţionat brăţări, tatuaje, pictat tricouri şi multă joacă pe terenul de sport. Kärcher Romania a sprijinit evenimentul cu o sponsorizare de 2.000 de euro, precum şi cu o donaţie de 60 de aparate şi soluţii de curăţare in valoare de 27.000 de lei.
Rezultate:
Donaţia de aparate a acoperit nevoile tuturor centrelor SOS din ţară – Bucureşti, Bacău, Cisnădie, cât şi a caselor de îngrijire, livrarea necesarului fiind realizată pe fiecare punct în parte. Aceste dotări au constat în aspiratoare, aparate de spălat cu presiune, mături pentru exterior, dar şi soluţii dezinfectante şi ustensile şi produse de curăţare manuală. Valoarea financiară a investiţiei în acest proiect a ajuns la aproximativ 37.000 de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro