Cum a ajuns o tânără de 32 de ani să hrănească angajaţii Google şi Twitter
După ce a absolvit cursurile Stanford, Erica Liu-Williams a ajuns să lucreze în domeniul tehnologiei, în zona Bay Area. După câteva joburi asemănătoare, tânăra a decis că tehnologia nu este pentru ea.
"Am fost înconjurată de atât de mulţi antreprenori, lucrând cu start-up-uri unde poţi să construieşti, să ai un impact şi să creezi valoare pentru tine şi pentru clienţi", povesteşte ea celor de la Entrepreneur.com. "Am simţit tot timpul nevoie să construiesc un business al meu, dar nu în zona de tehnologie."
Încă din timpul petrecut în zona Bay Area, Liu-Williams şi soţul ei începuseră să ţină un regim alimentar de curăţare a organismului. Era însă greu să găseşti ceva care să fie şi gustos şi sănătos, îşi aminteşte ea; inspiraţia a venit de la o vedetă TV pe nume Alton Brown, care i-a dat tinerei ideea de a-şi prepara singură un mix din fulgi de ovăz.
"Am realizat că am un produs grozav pe care îl fac acasă", a povestit Liu-Williams. "Întâmplarea a făcut să fie un produs alimentar."
Ea a pornit businessul Gr8nola în 2013, iar marea şansă a venit când echipa responsabilă cu mâncarea de la Google a invitat-o să participe la un concurs de profil. Angajaţilor le-a plăcut produsul tinerei, iar Gr8nola a ajuns în toate sediile Google; ulterior, şi alte companii de renume precum Twitter, Dropbox sau Slack au semnat contracte cu Liu-Williams.
Până la sfârşitul anului 2017, Erica Liu-Williams vânduse aproape 70 de tone de mix din fulgi de ovăz.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro