Cum a reuşit librăria Cărtureşti din centrul istoric să devină o destinaţie în sine, în timp ce H & M şi Adidas au închis magazinele din aceeaşi zonă

Postat la 02 ianuarie 2019 192 afişări

Librăria Cărtureşti Carusel de pe strada Lipscani din centrul istoric al Bucureştiului are anual vânzări de circa 2 milioane de euro, numărându-se printre cele mai puternice unităţi ale reţelei.

Cum a reuşit librăria Cărtureşti din centrul istoric să devină o destinaţie în sine, în timp ce H & M şi Adidas au închis magazinele din aceeaşi zonă

 La vârf, alături de această librărie se mai află Cărtureşti Verona – o unitate stradală de pe Bulevardul Magheru, şi două spaţii din malluri, respectiv cele din centrele comerciale Băneasa Shopping City şi AFI Cotroceni, spune Nicoleta Iordan, unul dintre fondatorii businessului.

 

„Vânzările librăriei din centrul istoric al Bucureştiului cresc în linie cu reţeaua în ansamblul său. În anul deschiderii (2015) a avut loc evenimentul de la Colectiv şi în primele şase luni businessul a fost afectat, dar a fost o situaţie generală în zonă. Apoi, treptat, am revenit pe un trend ascendent, au revenit turiştii şi interesul clienţilor a fost resuscitat”, spune antreprenoarea.

 

Compania operează în prezent nouă librării în Capitală, iar 16 în provincie, în Timişoara, Cluj, Iaşi, Constanţa, Arad, Ploieşti, Braşov şi Suceava (câte un magazin).  Ca cifră de afaceri, oficialii companiei estimau recent un business total de 28 de milioane de euro, plus 12% faţă de 2017.

 

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
librarie,
carturesti,
centrul istoric,
adidas

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.