Cum ar fi arătat maşina naţională dacă Ceauşescu nu alegea Renault pentru Dacia - GALERIE FOTO
Astăzi se împlinesc 46 de ani de când Dacia a produs, la uzina de la Colibaşi, primul său model de serie – 1100. Dar, aşa cum ştim cu toţii, Dacia 1100 nu a fost altceva decât un Renault 8 asamblat sub licenţă. Aşa că trebuie să ne întrebăm: cum ar fi arătat astăzi maşina naţională dacă Ceauşescu nu alegea Renault? Răspunsul, în rândurile care urmează.
Astăzi se împlinesc 46 de ani de când Dacia a produs, la uzina de la Colibaşi, primul său model de serie – 1100. Dar, aşa cum ştim cu toţii, Dacia 1100 nu a fost altceva decât un Renault 8 asamblat sub licenţă. Aşa că trebuie să ne întrebăm: cum ar fi arătat astăzi maşina naţională dacă Ceauşescu nu alegea Renault? Răspunsul, în rândurile care urmează.
În urmă cu exact 46 de ani, pe 20 august 1968, uzina Dacia de la Colibaşi (astăzi Mioveni) a construit primul exemplar al primului model de serie Dacia din istorie, şi anume 1100. O maşină care a pus bazele mărcii noastre naţionale, dar care nu a fost altceva decât un Renault 8 construit sub licenţă.
Ce s-ar fi întâmplat însă dacă o altă marcă ar fi fost furnizorul de piese pentru Dacia? Cum ar fi arătat astăzi maşina noastă naţională?
Află cum ar fi arătat maşina naţională dacă Ceauşescu nu alegea Renault pentru Dacia - GALERIE FOTO
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro