Cum au ajuns micii din Obor filtru de Instagram pentru 1 Mai
Distanţarea socială face ca 1 Mai să fie diferit de aşteptările tuturor, context în care reprezentanţii Veranda Mall demonstrează cât de inventivi sunt românii şi lansează împreună cu CreativeVR, sub umbrela Lifestyle de Obor, un filtru de Instagram care aduce emblematicul grătar cu mici în casele românilor, transmit reprezentanţii centrului comercial într-o informare media.
Totul într-un mod cum nu se poate mai responsabil, printr-o campanie sub mesajul #UnuMaiDeAlCasei care foloseşte realitatea augmentată cu ajutorul căreia grătarul apare direct în pozele şi video-urile distribuite pe Instagram.
Filtrul a devenit deja viral şi a depăşit graniţele României, continuând să fie folosit în pozele şi video-urile din social media în Germania, Rusia, Ucraina, precum şi pe alte meleaguri, spun reprezentantii Veranda Mall.
Cum au ajuns Micii de Obor un filtru de Instagram?
Pe lângă componenta distractivă şi complet inedită a filtrului, acesta menţine obiceiul grătarului cu mici, care are o semnificaţie mai profundă în această perioadă.
Grătarul virtual s-a născut din dorinţa de a aduce în prim plan importanţa sa în prezent, când suntem nevoiţi să apelăm la creativitate şi tehnologie pentru a ne bucura împreună cu cei dragi de sărbătoarea de 1 Mai.
Astfel că, împreună cu echipa de la CreativeVR, Veranda Mall a adus la viaţă un grătar de primăvară virtual, cu mici cu tot, atât de emblematic zonei Obor şi sărbătorii de 1 Mai.
“Ne-am propus să aducem atmosfera din Obor la voi acasă, în orice casă din lume în care locuiesc români. Am făcut acest lucru combinând un produs emblematic al Oborului, micul, cu un moment emblematic al sezonului, grătarul de primăvară, care aduce împreună familia şi prietenii şi le oferă experienţe de neuitat. Grătarul nostru e pentru toţi cei care nu au putut veni de sărbători acasă şi au rămas departe de cei dragi. Pentru cei pe care sfârâitul îi duce cu gândul la iarbă verde, muzică şi voie bună. Pentru cei care folosesc grătarul şi micii la ocazii speciale, pe care acum nu le pot din păcate pune în practică. ”, povesteşte Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.
În spatele filtrului stă un mesaj de sărbătorire a zilei de 1 Mai într-un mod responsabil, virtual, pe reţelele de socializare şi de apreciere pentru eforturile din această perioadă. „Ne dorim să îi încurajăm şi să inspirăm pe oameni să fie responsabili şi să respecte măsurile de prevenţie. Sperăm să oferim puţin entertainment când mulţi sunt, poate, trişti că nu pot ieşi din casă să facă ceea ce făceau în mod normal de 1 Mai” continuă Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.
Grătarul virtual, cu mici, e o bucăţică de Obor şi de Românie, care iată că a ajuns deja peste hotare. Acesta îmbină noutatea unui filtru de realitatea virtuală cu relevanţa obiceiurilor locale, se bucură deja de succes şi în străinătate, ajungând pe paginile de Instagram ale utilizatorilor din întreaga Europă, inclusiv în Ucraina, Rusia, Belarus şi Germania. „Am redus la esenţial ceea ce înseamnă Obor in acceptiunea generala si am cautat cel mai mic numitor comun dar totodată cel mai debatable topic, am dozat proportia de Love X Hate necesara engagementului, am pus ingredientele “secrete” care garantează o tracţiune buna de la lansare şi maximizeaza viralizarea perpetua, totul gandit special pentru weekendurile de Florii, Paste, 1 Mai şi in general perioada de carantina. Totodată, am luat în considerare atat nevoile cat şi placerile romanilor privaţi de posibilitatea de a ieşi din casa şi le-am îmbinat un produs care ştiam că va deveni viral - însă chiar şi aşa ne-a depăşit aşteptările” a declarat Alex Dohotaru, Creative Mastermind si CTO in Creative VR.
Filtrul ne aduce împreună în aceste vremuri, fiind în acelaşi timp şi un element cool, potrivit situaţiilor actuale în care facem „haz de necaz spun reprezentantii proiectului. „Nu am reuşit să îl creăm cu tot cu miros, însă are şi fum, şi sfârâit, şi jar încins. Şi îl poţi asezona cu ce muzică ce vrei tu, îl poţi aşeza unde vrei, cum vrei. Îl poţi face mare sau mic, poţi pune doar un mic pentru tine, de poftă, sau îl poţi umple pentru toată familia”, explică Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.
„Micii de Obor sunt reprezentativi pentru cartierul Obor, iar Veranda Mall este un brand care sprijină comunitatea din acest cartier şi participă la păstrarea şi promovarea elementelor şi valorilor sale distinctive. Am numit aceste elemente Lifestyle de Obor”, a adăugat Alexandru Dincovici.
Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din Bucureşti, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafaţă totală de aproape 30.000 de metri pătraţi, incluzând spaţii comerciale, restaurante, cafenele şi o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriaşi se numără Carrefour, Cărtureşti, Cinemax H&M, Decathlon, WorldClass, Benvenuti, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Lila Rossa, Optiblu, Sensiblu, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Toan’s, Xin Yue, English Home, Orange, Arsis-Vodafone şi IQ BOX – Telekom.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro