Cum au reuşit doi români să facă un brand de haine care ajunge la clienţi din toată Europa
Brandul de îmbrăcăminte din lână merinos Merinito a fost creat în 2014, când doi antreprenori – Dana Agap şi Adrian Duţă – cu experienţă în comerţ, construcţii şi imobiliare au schimbat complet domeniul de activitate şi au pariat pe producţia de haine. Astăzi, hainele Merinito, de la produse sport şi casual la lenjerie, produse pentru copii şi accesorii, ajung la clienţii din România, dar şi într-un depozit din Graz, Austria, de unde pleacă spre clienţii din Europa.
Producţia hainelor este externalizată, pentru a beneficia de experienţa jucătorilor din domeniul producţiei, de design ocupându-se însă echipa Merinito.
„Am încercat mereu o optimizare a producţiei astfel încât să fim eficienţi şi să venim pe piaţă cu un produs de calitate la un preţ bun”, spune Dana Agap.
Lâna, materia primă pentru produse, vine de la oi din Australia şi Noua Zeelandă. În România, clienţii pot să găsească produsele Merinito
pe site-ul companiei, merino-shop.ro, dar şi prin magazinele partenere.
„Clientul principal este pasionat de sport, cu venituri medii sau peste medie şi care caută o alternativă la îmbrăcămintea tehnică din material sintetic”, mai spune Dana Agap.
Un tricou Merinito costă circa 120 de lei, iar o bluză poate ajunge la 350 de lei, potrivit site-ului propriu.
„Ce am înţeles este că îndemnul «cumpără un produs românesc!» nu e suficient, produsul trebuie să fie şi competitiv, patriotismul nu este singurul element atunci când un client ia decizia de cumpărare.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro