Cum reuşeste această tânără să facă zeci de mii de dolari pe lună din pasiunea ei
Îmbrăcată tot timpul în haine la modă şi cu un make-up imaculat, Ling Lang este mereu văzută la mesele unor cafenele şi restaurante de lux, participând la diverse petreceri şi evenimente sociale împreună cu prietenele sale sau călătorind în locuri scumpe precum Tokyo sau Dubai. Ea este una dintre vedetele online-ului -cunoscute şi după pseudonimul Wang Hong – iar imaginea sa online nu are doar scopul de a impresiona, ci reprezintă o adevărată afacere.
Există două tipuri de celebrităţi pe internet în China – cele care creează conţinut original, cum ar fi Papi Jiang, care a fost odată cenzurată de către autorităţile chineze pentru utilizarea excesivă a limbajului licenţios în videoclipurile sale şi „fashionistele”. Ling Lang intră la cea de-a doua categorie – se axează pe vânzarea de haine şi cosmetice pe Taobao, cel mai mare site de cumpărături online din China. Fashionistele lucrează ca modele pentru propriile lor magazine online, iar unii dintre follower-ii lor devin cei mai fideli clienţi.
Ling Ling, activă de peste 10 ani în online, are peste 300.000 de follower-i pe Weibo şi spune că nu a planificat să devină o celebritate pe internet. „La început erau doar forumuri online. Postam poze şi scriam în fiecare zi şi foarte mulţi oameni au început să-mi acorde atenţie”, spune ea. Când avea 18 ani, Ling Ling şi-a deschis un magazin de îmbrăcăminte în Shanghai, dar şi-a dat seama curând că faima sa în online i-ar creşte considerabil mai mult afacerile.
„Cu un magazin online eşti capabil să ajungi la clienţi din întreaga ţară. De exemplu, am foarte mulţi clienţi în Beijing şi Guangzhou”, spune ea. Magazinul său online generează aproximativ 300.000 de yuani vânzări în fiecare lună, iar numărul se poate dubla în timpul festivalurilor. Dar aceste numere nu i-au potolit ambiţia, aşa că vedeta online a semnat un contract cu Top Hot, un site de tip „incubator” ce are rol de „trainer” pentru celebrităţile online.
Incubatoare precum Top Hot instruiesc celebrităţi în devenire pe internet, care au talent în fotografie, make-up şi performance. De asemenea, le ajută să-şi găsească locuri de muncă specifice. În schimb, preiau o parte din câştigurile lor. Janet Chen, fondatoarea Top Hot, a declarat că celebrităţile internetului le-au depăşit deja pe cele din showbiz deoarece „sunt cu picioarele pe pământ şi mai abordabile”. Fondatoarea spune că Top Hot a semnat deja acorduri de cooperare cu 30.000 de celebrităţi ale internetului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro