Cum să creezi o afacere de succes. Vezi cum a reuşit un tânăr de 24 de ani să câştige 345.000 de dolari în două luni

Autor: Florin Casota Postat la 08 februarie 2017 14796 afişări

Câteodată nu este nevoie să fii primul care are o idee pentru un produs, ci doar trebuie să fii primul care-l produce. Aceasta ar fi morala din povestea de mai jos.

Cum să creezi o afacere de succes. Vezi cum a reuşit un tânăr de 24 de ani să câştige 345.000 de dolari în două luni

La doar o lună după ce a început afacerea, un antreprenor de 24 de ani, care nu a vrut să-şi dezvălui adevăratul nume, a declarat pentru CNBC că a transferat 70,000 de dolari unei fabrici din Shenzen, China pentru a produce 15,000 de cuburi de plastic.

Cuburile, prevăzute cu butoane şi rotiţe, este destinat să-i ajute pe oamenii care tind să se joace cu degetele prea mult. Rezultatul a fost un venit de 345,000 de dolari, copiind idea altora şi livrând produsul mai repede.

Totul a început când Jack, cum a fost de acord să fie numit, a văzut o campanie pe Indiegogo pentru un scaun/canapea gonflabilă realizată din material rezistent, cel care este folosit în producerea paraşutelor. Proiectul pe Indiegogo a strâns 4 milioane de dolari de la oameni. Jack a cercetat ideea şi a văzut că nu era una nouă şi că ar putea profita de asta. A găsit producători în China, prin intermediul Alibaba, care se ofereau să producă canapeaua gonflabilă.

A strâns 5000 de dolari şi chinezii au realizat 250 de astfel de produse pentru ei. Au realizat un site şi au început să vândă canapelele organizatorilor de târguri şi festivale. Veniturile au ajuns la 100,000 de dolari, dar marginile de profit s-au micşorat din cauza faptului că au cheltuit bani mulţi pe reclamă pentru a se bate cu competitorii.

În august 2016, Jack s-a uitat să vadă ce campanii de Kickstarter sunt populare. şi a găsit : The Fidget Cube, un mic cub de plastic ce ajuta oamenii sa scape de anxietăţi. Proiectul a strâns 6,5 milioane de dolari. Însă fondatorii s-au lovit de o problemă - producţia a fost întârziată. Pe Alibaba deja erau copii, iar Jack a profitat de acest lucru şi a reuşit să pună în vânzare cubul la finalul lui noiembrie. Au cheltuit mai puţin de 5000 de dolari pentru pornirea businessului (un cub de plastic costa 3,65 de dolari), iar planul era sa vanda fiecare cub pentru 19,99 de dolari.

Au apelat la FollowLiker, un software automatizat care te ajută să creşti numărul de fani şi să creşti popularitatea brandului. "Nu ştiam cât de puternică poate fi o reclamă pe Instagram şi faptul că poate genera 30,000 de dolari în materie de vânzări", spune el.

La o săptămână vindeau 100 de cuburi pe zi, chiar şi 800 într-o zi încărcată. Trebuia sa producă mai multe bucati. A plasat o comadă pentru 15,000 de cuburi transferând 70.000 de dolari într-un cont din China. "Tot ce aveam era un contact de Skype al unei femei din China şi nici măcar nu ştiam cum o chema", spune el.

Totul a fost ok şi au reuşit să facă aproape 350,000 de dolari în două luni.

"Dacă vorbeşti cu economişti de 60 de ani o să-ţi zică că afacerea trebuie să ţintească să devină profitabilă în 18 luni de zile. Nu mai este relevant azi. Acum poţi fi profitabil în patru zile", mai spune Jack.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.